BAZALOVÁ, Barbora. Žák s poruchou autistického spektra v procesu edukace. 2011.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Žák s poruchou autistického spektra v procesu edukace
Název anglicky Student with Autism Spectrum Disorder in the Process of Education
Autoři BAZALOVÁ, Barbora (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 2011.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Uspořádání workshopu
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00053328
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky autism; autism spectrum disorder; education; inclusion; inclusive school; research
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PhDr. Mgr. Barbora Bazalová, Ph.D., učo 11544. Změněno: 14. 2. 2016 17:31.
Anotace
Workshop v rámci konference k řešení výzkumného záměru PdF MU Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. Worshop byl zaměřen na výzkum v oblasti inkluzivního vzdělávání žáků s poruchami autistického spektra v základní škole, byly představeny dosažené výsledky za rok 2010 a 2011 a prezentována teoretická východiska.
Anotace anglicky
Worshop within the conference on research at Faculty of Education, Masaryk University, with the title Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Educational Programme for Primary Education. The worskhop was aimed at presenting research results from the years 2010 and 2011 and at new theoretical data.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 8. 5. 2024 05:23