2011
Škola a její preventivně-výchovná strategie jako předpoklad rozvoje kompetencí dětí
ČECH, TomášZákladní údaje
Originální název
Škola a její preventivně-výchovná strategie jako předpoklad rozvoje kompetencí dětí
Název česky
Škola a její preventivně-výchovná strategie jako předpoklad rozvoje kompetencí dětí
Autoři
ČECH, Tomáš
Vydání
Prevence, Praha, Občanské sdružení Život bez závislosti, 2011, 1214-8717
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
prevence; preventivní strategie školy; minimální preventivní program; školní vzdělávací program; školní metodik prevence
Změněno: 12. 10. 2011 14:33, doc. PhDr. Mgr. Tomáš Čech, Ph.D.
Anotace
V originále
Odborný text mapuje aspekty realizace preventivně-výchovné strategie základních škol, a to s ohledem na roli jednotlivých aktérů, konkrétní preventivně-výchovné kroky a jejich zakomponování do Minimálního preventivního programu, popř. školního vzdělávacího programu, dále mapuje podmínky a další aspekty realizace primární prevence v prostředí školy.
Návaznosti
MSM0021622421, záměr |
|