J 2011

Škola a její preventivně-výchovná strategie jako předpoklad rozvoje kompetencí dětí

ČECH, Tomáš

Základní údaje

Originální název

Škola a její preventivně-výchovná strategie jako předpoklad rozvoje kompetencí dětí

Název česky

Škola a její preventivně-výchovná strategie jako předpoklad rozvoje kompetencí dětí

Autoři

ČECH, Tomáš

Vydání

Prevence, Praha, Občanské sdružení Život bez závislosti, 2011, 1214-8717

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

prevence; preventivní strategie školy; minimální preventivní program; školní vzdělávací program; školní metodik prevence
Změněno: 12. 10. 2011 14:33, doc. PhDr. Mgr. Tomáš Čech, Ph.D.

Anotace

V originále

Odborný text mapuje aspekty realizace preventivně-výchovné strategie základních škol, a to s ohledem na roli jednotlivých aktérů, konkrétní preventivně-výchovné kroky a jejich zakomponování do Minimálního preventivního programu, popř. školního vzdělávacího programu, dále mapuje podmínky a další aspekty realizace primární prevence v prostředí školy.

Návaznosti

MSM0021622421, záměr
Název: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století