Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{954362, author = {Komenda, Martin}, booktitle = {MoodleMoot.cz}, keywords = {e-learning, data model, data analysis, education, Moodle}, isbn = {978-80-248-2496-3}, title = {Implementace konceptu EMEE do prostředí LMS Moodle}, url = {http://2011.moodlemoot.cz/}, year = {2011} }
TY - CONF ID - 954362 AU - Komenda, Martin PY - 2011 TI - Implementace konceptu EMEE do prostředí LMS Moodle SN - 9788024824963 KW - e-learning, data model, data analysis, education, Moodle UR - http://2011.moodlemoot.cz/ N2 - Koncept EMEE (Effective Monitoring and Evaluation of Education) označuje princip efektivních sledovacích mechanismů a následného vyhodnocení vzdělávacího procesu. EMME byl navržen tak, aby umožnil popsat chování studenta v průběhu výukového období z pohledu studijních aktivit (stažení výukového objektu, aktivita v diskusním fóru, výsledek průběžného testu a závěrečné zkoušky a jiné). Veškerá takto nasbíraná data mohou mít nesmírně cennou hodnotu pro pedagoga, který může na základě podložených výstupů zoptimalizovat své výukové metody a celkově zefektivnit vzdělávání na vysokých školách. Je však nutné zvolit vhodnou technologii zachycující výše zmíněný průběh výukového cyklu – nejčastěji patrně jednoho semestrálního cyklu a na základě aplikace vybraných analytických a statistických metod dostupná data nejen zpracovat, ale také přehledně zpřístupnit vyučujícím. Vzhledem ke své rozšířenosti a podpoře zainteresované komunity se jako vhodné prostředí pro integraci EMEE jeví systém Moodle. Detailní rozbor připraveného modelu EMEE a jeho implementace právě do systému pro správu výuky Moodle bude obsahem samotného příspěvku. ER -
KOMENDA, Martin. Implementace konceptu EMEE do prostředí LMS Moodle. In \textit{MoodleMoot.cz}. 2011. ISBN~978-80-248-2496-3.
|