KOMENDA, Martin. Implementace konceptu EMEE do prostředí LMS Moodle. In MoodleMoot.cz. 2011. ISBN 978-80-248-2496-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Implementace konceptu EMEE do prostředí LMS Moodle
Název česky Implementace konceptu EMEE do prostředí LMS Moodle
Název anglicky EMEE implementation into LMS Moodle
Autoři KOMENDA, Martin.
Vydání MoodleMoot.cz, 2011.
Další údaje
Typ výsledku Konferenční abstrakt
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Lékařská fakulta
ISBN 978-80-248-2496-3
Klíčová slova česky e-learning, datový model, analýza dat, vzdělávání, Moodle
Klíčová slova anglicky e-learning, data model, data analysis, education, Moodle
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: RNDr. Martin Komenda, Ph.D., MBA, učo 98951. Změněno: 23. 10. 2011 21:12.
Anotace
Koncept EMEE (Effective Monitoring and Evaluation of Education) označuje princip efektivních sledovacích mechanismů a následného vyhodnocení vzdělávacího procesu. EMME byl navržen tak, aby umožnil popsat chování studenta v průběhu výukového období z pohledu studijních aktivit (stažení výukového objektu, aktivita v diskusním fóru, výsledek průběžného testu a závěrečné zkoušky a jiné). Veškerá takto nasbíraná data mohou mít nesmírně cennou hodnotu pro pedagoga, který může na základě podložených výstupů zoptimalizovat své výukové metody a celkově zefektivnit vzdělávání na vysokých školách. Je však nutné zvolit vhodnou technologii zachycující výše zmíněný průběh výukového cyklu – nejčastěji patrně jednoho semestrálního cyklu a na základě aplikace vybraných analytických a statistických metod dostupná data nejen zpracovat, ale také přehledně zpřístupnit vyučujícím. Vzhledem ke své rozšířenosti a podpoře zainteresované komunity se jako vhodné prostředí pro integraci EMEE jeví systém Moodle. Detailní rozbor připraveného modelu EMEE a jeho implementace právě do systému pro správu výuky Moodle bude obsahem samotného příspěvku.
VytisknoutZobrazeno: 27. 9. 2024 00:08