2011
Výchova ke zdraví v přípravě budoucích učitelů (východiska, podněty, inspirace, "nabídka a poptávka", cíle a záměry)
PROKOPOVÁ, Alice a Jitka REISSMANNOVÁZákladní údaje
Originální název
Výchova ke zdraví v přípravě budoucích učitelů (východiska, podněty, inspirace, "nabídka a poptávka", cíle a záměry)
Název česky
Výchova ke zdraví v přípravě budoucích učitelů (východiska, podněty, inspirace, "nabídka a poptávka", cíle a záměry)
Název anglicky
HEALTH EDUCATION IN PREPARING FUTURE TEACHERS (STARTING POINTS, IDEAS, INSPIRATION, "SUPPLY AND DEMAND", AIMSNAND OBJECTIVES)
Autoři
Vydání
ŘEHULKA, E., JANDA, M. (eds.) ANOTACE příspěvků 7. konference s mezinárodní účastí Škola a zdraví 21, 2011
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Konferenční abstrakt
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-5532-2
Klíčová slova česky
podpora zdraví; výchova ke zdraví; výzkumné šetření
Klíčová slova anglicky
health promotion; health education; ressearch survey
Změněno: 25. 10. 2011 08:08, RNDr. Mgr. Alice Prokopová, Ph.D.
V originále
Příspěvek je zaměřen na obsahovou stránku implementace oboru Výchova ke zdraví do přípravy budoucích učitelů. Tento obor je relativně nově konstituovaný. Na tuto skutečnost pohlížíme jako na výzvu, považujeme ji za příležitost k hledání smysluplného obsahu. V souvislosti s touto problematikou realizovaly autorky několik výzkumných šetření, zjišťujících, jak se na otázku smysluplného a přínosného obsahu tohoto oboru dívají sami studenti. V příspěvku předkládají autorky výsledky těchto šetření.
Anglicky
The paper is focused on the content of the implementation of the field of Health education in the preparation of future teachers. The study is relatively newly constituted. In fact we view this as a challenge. In this connection the authors have implemented a number of surveys, whose objective was to determine how the question is meaningfull and beneficial content of this field look by students of the Faculty of education at MU.
Návaznosti
MSM0021622421, záměr |
|