2011
Metodologické aspekty analýzy učebnic NJ z hlediska vizuálních prostředků pro výuku reálií
PEŠKOVÁ, KarolínaZákladní údaje
Originální název
Metodologické aspekty analýzy učebnic NJ z hlediska vizuálních prostředků pro výuku reálií
Autoři
Vydání
Celofakultní konference studentů doktorského studijního programu Pedagogika, obor Pedagogika, Nástroje pro monitoring a evaluaci kvality ve vzdělávání (NAME 2011), 2011
Další údaje
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Změněno: 5. 3. 2012 13:44, Mgr. Karolína Dundálková, Ph.D.
Anotace
V originále
V prezentaci byly představeny metodologické postupy aplikace kategoriálního systému pro posuzování vizuálních prostředků pro výuku reálií. Prezentace je jedním z výstupů projektu NAME 2011.
Návaznosti
MUNI/A/1020/2010, interní kód MU |
| ||
MUNI/B/1026/2010, interní kód MU |
|