k 2011

Metodologické aspekty analýzy učebnic NJ z hlediska vizuálních prostředků pro výuku reálií

PEŠKOVÁ, Karolína

Základní údaje

Originální název

Metodologické aspekty analýzy učebnic NJ z hlediska vizuálních prostředků pro výuku reálií

Vydání

Celofakultní konference studentů doktorského studijního programu Pedagogika, obor Pedagogika, Nástroje pro monitoring a evaluaci kvality ve vzdělávání (NAME 2011), 2011

Další údaje

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta
Změněno: 5. 3. 2012 13:44, Mgr. Karolína Dundálková, Ph.D.

Anotace

V originále

V prezentaci byly představeny metodologické postupy aplikace kategoriálního systému pro posuzování vizuálních prostředků pro výuku reálií. Prezentace je jedním z výstupů projektu NAME 2011.

Návaznosti

MUNI/A/1020/2010, interní kód MU
Název: Nástroje pro monitoring a evaluaci kvality ve vzdělávání (Akronym: NAME 2011)
Investor: Masarykova univerzita, Nástroje pro monitoring a evaluaci kvality ve vzdělávání, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
MUNI/B/1026/2010, interní kód MU
Název: Cyklus konferencí k problematice kurikula a výuky v oborech školního vzdělávání (Akronym: CYKO 2011)
Investor: Masarykova univerzita, Cyklus konferencí k problematice kurikula a výuky v oborech školního vzdělávání, DO R. 2020_Kategorie B - Specifický výzkum - Studentské vědecké konference