k 2011

Názory učitelů na náročnost funkce třídního učitele

STŘELEC, Stanislav a Jana KRÁTKÁ

Základní údaje

Originální název

Názory učitelů na náročnost funkce třídního učitele

Autoři

STŘELEC, Stanislav a Jana KRÁTKÁ

Vydání

2011

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

výzkumné šetření; třídní učitel; náročnost funkce; faktory náročnosti; sebereflexe učitele; interpretace názorů
Změněno: 31. 10. 2011 19:32, doc. PhDr. Stanislav Střelec, CSc.

Anotace

V originále

Příspěvek obsahuje údaje k dílčímu tématu výzkumného záměru PdF MU Brno MSM002162421 Škola a zdraví pro 21. století „Třídní učitel- činitel ovlivňující zdraví svých žáků“. Téma navazuje na výzkumná zjištění publikovaná v období 2005–2010 a interpretuje poznatky z dotazníkového výzkumného šetření. Našim cílem bylo zjistit, jak je třídními učiteli na základních a středních školách v České republice reflektována míra náročnosti této funkce a v čem vidí těžiště její náročnosti.

Návaznosti

MSM0021622421, záměr
Název: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století