2011
Názory učitelů na náročnost funkce třídního učitele
STŘELEC, Stanislav a Jana KRÁTKÁZákladní údaje
Originální název
Názory učitelů na náročnost funkce třídního učitele
Autoři
STŘELEC, Stanislav a Jana KRÁTKÁ
Vydání
2011
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
výzkumné šetření; třídní učitel; náročnost funkce; faktory náročnosti; sebereflexe učitele; interpretace názorů
Změněno: 31. 10. 2011 19:32, doc. PhDr. Stanislav Střelec, CSc.
Anotace
V originále
Příspěvek obsahuje údaje k dílčímu tématu výzkumného záměru PdF MU Brno MSM002162421 Škola a zdraví pro 21. století „Třídní učitel- činitel ovlivňující zdraví svých žáků“. Téma navazuje na výzkumná zjištění publikovaná v období 2005–2010 a interpretuje poznatky z dotazníkového výzkumného šetření. Našim cílem bylo zjistit, jak je třídními učiteli na základních a středních školách v České republice reflektována míra náročnosti této funkce a v čem vidí těžiště její náročnosti.
Návaznosti
MSM0021622421, záměr |
|