STŘELEC, Stanislav a Jana KRÁTKÁ. Názory učitelů na náročnost funkce třídního učitele. 2011.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Názory učitelů na náročnost funkce třídního učitele
Autoři STŘELEC, Stanislav a Jana KRÁTKÁ.
Vydání 2011.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky výzkumné šetření; třídní učitel; náročnost funkce; faktory náročnosti; sebereflexe učitele; interpretace názorů
Změnil Změnil: doc. PhDr. Stanislav Střelec, CSc., učo 211. Změněno: 31. 10. 2011 19:32.
Anotace
Příspěvek obsahuje údaje k dílčímu tématu výzkumného záměru PdF MU Brno MSM002162421 Škola a zdraví pro 21. století „Třídní učitel- činitel ovlivňující zdraví svých žáků“. Téma navazuje na výzkumná zjištění publikovaná v období 2005–2010 a interpretuje poznatky z dotazníkového výzkumného šetření. Našim cílem bylo zjistit, jak je třídními učiteli na základních a středních školách v České republice reflektována míra náročnosti této funkce a v čem vidí těžiště její náročnosti.
Návaznosti
MSM0021622421, záměrNázev: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století
VytisknoutZobrazeno: 27. 4. 2024 05:53