Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{957302, author = {Škubalová, Tereza}, booktitle = {X. česko-slovenská konference Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku „Kvalitativní výzkum a vzdělávání“.}, isbn = {978-80-86620-30-5}, title = {Problémový žák – žák s problémem? Sonda do prekonceptů studujících učitelství.}, year = {2011} }
TY - CONF ID - 957302 AU - Škubalová, Tereza PY - 2011 TI - Problémový žák – žák s problémem? Sonda do prekonceptů studujících učitelství. SN - 9788086620305 N2 - Koncept „problémový žák“ může být problematickou součástí kurikula vysokoškolské přípravy budoucích učitelů a učitelek. Sociálně konstrukcionistický přístup teoreticky mapuje současný obsah tohoto pojmu a klade jej do kontextu normativní povahy pedagogicko-psychologického paradigmatu v přístupu k subjektům vzdělávání na ZŠ a SŠ. K rekonceptualizaci pojmu – „žák s problémem“ - je využit narativní přístup, konkrétně externalizace problému. Prostřednictvím explorační kvalitativní obsahové analýzy „problémový žák“ a „žák s problémem“ jsou mapovány individuální prekoncepce těchto pojmů u studentů a studentek učitelství v prvním ročníku (N50). ER -
ŠKUBALOVÁ, Tereza. Problémový žák – žák s problémem? Sonda do prekonceptů studujících učitelství. In \textit{X. česko-slovenská konference Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku „Kvalitativní výzkum a vzdělávání“.}. 2011. ISBN~978-80-86620-30-5.
|