2011
ANALÝZA JAZYKOVÉHO OBSAHU UČEBNIC FRANCOUZŠTINY PRO VZDĚLÁVACÍ OBOR DALŠÍ CIZÍ JAZYK
SUQUET, PetraZákladní údaje
Originální název
ANALÝZA JAZYKOVÉHO OBSAHU UČEBNIC FRANCOUZŠTINY PRO VZDĚLÁVACÍ OBOR DALŠÍ CIZÍ JAZYK
Název anglicky
LANGUAGE CONTENT ANALYSIS OF TEXTBOOKS FOR LEARNING FRENCH AS A FOREIGN LANGUAGE IN THE CZECH EDUCATIONAL CONTEXT
Autoři
SUQUET, Petra (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Hradec Králové, Recenzovaný sborník příspěvků vědecké konference s mezinárodní účastí Sapere Aude 2011, od s. 511-519, 9 s. 2011
Nakladatel
Magnanimitas
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/11:00053960
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-904877-2-7
Klíčová slova česky
jazykový obsah učebnic; výuka francouzštiny; úroveň A1 Společného evropského referenčního rámce
Klíčová slova anglicky
The Language Content of Textbooks; French as a Foreign Language; Level A1 of the Common European Framework of Reference for Languages
Změněno: 4. 4. 2012 19:35, Mgr. Petra Suquet, M.A., Ph.D.
V originále
Příspěvek představuje metodologické pozadí výzkumu zaměřeného na analýzu jazykového obsahu učebnic francouzštiny pro vzdělávací obor Další cizí jazyk v českém vzdělávacím kontextu na základní škole, tedy na obsah učebnic teoreticky odpovídajících úrovni A1 obecně definované ve Společném evropském referenčním rámci pro jazyky.
Anglicky
In this paper we describe the methodological background of our research focused on the analysis of the language content of textbooks for learning French as a foreign language in the Czech educational context in lover secondary school. In other words, the research deals with the content of textbooks theoretically corresponding to the level A1 of the Common European Framework of Reference for Languages.