D 2011

ANALÝZA JAZYKOVÉHO OBSAHU UČEBNIC FRANCOUZŠTINY PRO VZDĚLÁVACÍ OBOR DALŠÍ CIZÍ JAZYK

SUQUET, Petra

Základní údaje

Originální název

ANALÝZA JAZYKOVÉHO OBSAHU UČEBNIC FRANCOUZŠTINY PRO VZDĚLÁVACÍ OBOR DALŠÍ CIZÍ JAZYK

Název anglicky

LANGUAGE CONTENT ANALYSIS OF TEXTBOOKS FOR LEARNING FRENCH AS A FOREIGN LANGUAGE IN THE CZECH EDUCATIONAL CONTEXT

Autoři

SUQUET, Petra (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Hradec Králové, Recenzovaný sborník příspěvků vědecké konference s mezinárodní účastí Sapere Aude 2011, od s. 511-519, 9 s. 2011

Nakladatel

Magnanimitas

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/11:00053960

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-904877-2-7

Klíčová slova česky

jazykový obsah učebnic; výuka francouzštiny; úroveň A1 Společného evropského referenčního rámce

Klíčová slova anglicky

The Language Content of Textbooks; French as a Foreign Language; Level A1 of the Common European Framework of Reference for Languages
Změněno: 4. 4. 2012 19:35, Mgr. Petra Suquet, M.A., Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek představuje metodologické pozadí výzkumu zaměřeného na analýzu jazykového obsahu učebnic francouzštiny pro vzdělávací obor Další cizí jazyk v českém vzdělávacím kontextu na základní škole, tedy na obsah učebnic teoreticky odpovídajících úrovni A1 obecně definované ve Společném evropském referenčním rámci pro jazyky.

Anglicky

In this paper we describe the methodological background of our research focused on the analysis of the language content of textbooks for learning French as a foreign language in the Czech educational context in lover secondary school. In other words, the research deals with the content of textbooks theoretically corresponding to the level A1 of the Common European Framework of Reference for Languages.