D 2011

Inovace studijního programu Vysoké školy obchodní a hotelové s podporou strukturálních fondů EU

TROJAN, Jakub

Základní údaje

Originální název

Inovace studijního programu Vysoké školy obchodní a hotelové s podporou strukturálních fondů EU

Název česky

Inovace studijního programu Vysoké školy obchodní a hotelové s podporou strukturálních fondů EU

Autoři

Vydání

1. vyd. Brno, Učíme cestovní ruch a pohostinství - učíme se cestovní ruch a pohostinství. Sborník příspěvků ze čtvrté mezinárodní konference, od s. 220-227, 271 s. 2011

Nakladatel

Vysoká škola obchodní a hotelová

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

Zemský magnetismus, geodesie, geografie

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Přírodovědecká fakulta

ISBN

978-80-87300-15-2

Klíčová slova česky

Evropský sociální fond; terciární vzdělávání; OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost; projektový cyklus

Klíčová slova anglicky

European social fund; tertiary education; OP Education for Competitiveness; project cycle

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 28. 11. 2011 17:26, RNDr. Jakub Trojan, MSc, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek je zaměřen na možnosti využívání strukturálních fondů Evropské unie při inovování akreditovaných studijních programů vysokoškolských pracovišť. Jako referenční byl zvolen příklad Vysoké školy obchodní a hotelové, jejíž bakalářský studijní program prochází inovačním procesem za finanční podpory Evropského sociálního fondu (Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost). Příspěvek mapuje projektový cyklus od vzniku myšlenky, přes zpracování žádosti až po realizační fázi. Diskutována je také role udržitelnosti výstupů projektu.

Anglicky

Paper is focused on possibilities coming from structural funds of European union which are allocated to tertiary education. The case study of College of Business and Hotel Management shows the way of innovation of bachelor’s study program under the European social fund (Operational Program Education for Competitiveness). Paper is mapping the whole project cycle from the initial phase of creating the project form to the management of the project. Author also discusses the role of outputs sustainability.