u 2012

Internetová prezentace školy. Posuzovací arch.

LUKAS, Josef a Jan MAREŠ

Základní údaje

Originální název

Internetová prezentace školy. Posuzovací arch.

Název anglicky

School webpage. School self-evaluation tool.

Autoři

LUKAS, Josef (203 Česká republika, domácí) a Jan MAREŠ (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Praha, 2012

Nakladatel

NÚV

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Účelové publikace

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14230/12:00059141

Organizační jednotka

Fakulta sociálních studií

ISBN

978-80-87063-58-3

Klíčová slova česky

autoevaluace školy; autoevaluační nástroj; internetová prezentace; manuál pro uživatele

Klíčová slova anglicky

school self-evaluation; self-evaluation tool; school website; self-evaluation tool user manual

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 12. 6. 2012 15:19, PhDr. Josef Lukas, Ph.D.

Anotace

V originále

Evaluační nástroj nabízí možnost rámcově zhodnotit podobu internetových stránek školy především z hlediska obsahového a formálního. Závěry, získané z posuzovacího archu, nemají být ani tak „definitivním“ a „nestranným“ posouzením, ale mnohem více zdrojem podnětů k zamyšlení nad podobou a funkčností webu školy, jako prostředku komunikace školy. Nástroj mohou využít základní a střední školy všech typů. Nástroj je určen pro vedení škol všech typů a je školám k dispozici v elektronické podobě na portále evaluačních nástrojů, tj. jeho používání vyžaduje středně pokročilou znalost práce s počítačem. V manuálu nástroje je k dispozici popis cílů nástroje, postup pro práci s nástrojem, popis procesu ověřování a teoretická východiska, doporučení pro tvorbu internetové prezentace školy, posuzovací arch a ukázku evaluační zprávy.

Anglicky

The evaluation tool offers the possibility to generally evaluate form of the school web sites and its content. The conclusions obtained from the assessment sheet, do not be understand as "final" or "unbiased" examination, but much more as encouragement to think about the content and functionality of the school website as a communication channel. The tool can use the management of primary and secondary schools of all types. The tool is designed for school leaders of all types and is available to schools in electronic form on the portal evaluation tools, ie, its use requires an intermediate level of computer skills. The manual tool is available a description of the objectives of the instruments, procedures for working with the instrument, a description of the verification process and theoretical basis, recommendations for creating web presentation of the school, survey sheet and a sample evaluation report.