MINÁŘOVÁ, Eva. Úloha kreativity ve vyučování slohu při překonávání komunikačních bariér žáků. In Vítková, M., Opatřilová, D. Inkluzivní vzdělávání ţáků se zdravotním postiţením v základní škole. Vzdělávání ţáků se speciálními vzdělávacími potřebami. 1. vyd. Brno: Paido, 2011, s. 233-239. ISBN 978-80-7315-216-1. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{960113, author = {Minářová, Eva}, address = {Brno}, booktitle = {Inkluzivní vzdělávání ţáků se zdravotním postiţením v základní škole. Vzdělávání ţáků se speciálními vzdělávacími potřebami.}, edition = {1}, editor = {Vítková, M., Opatřilová, D.}, keywords = {stylistic and communication education; communication barriers; creativity of students; conditions of style creativity; specific motivation; creativity of a teacher; suitable choice of topics}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-7315-216-1}, pages = {233-239}, publisher = {Paido}, title = {Úloha kreativity ve vyučování slohu při překonávání komunikačních bariér žáků}, year = {2011} }
TY - JOUR ID - 960113 AU - Minářová, Eva PY - 2011 TI - Úloha kreativity ve vyučování slohu při překonávání komunikačních bariér žáků PB - Paido CY - Brno SN - 9788073152161 KW - stylistic and communication education KW - communication barriers KW - creativity of students KW - conditions of style creativity KW - specific motivation KW - creativity of a teacher KW - suitable choice of topics N2 - Stať poukazuje na úlohu kreativity ve slohové a komunikační výchově na základní škole při překonávání komunikačních bariér ţáků. Shrnuje základní podmínky slohové kreativity a hledá optimální motivace a vhodné didaktické přístupy uplatňované při inkluzivním vzdělávání ţáků současné základní školy. ER -
MINÁŘOVÁ, Eva. Úloha kreativity ve vyučování slohu při překonávání komunikačních bariér žáků. In Vítková, M., Opatřilová, D. \textit{Inkluzivní vzdělávání \c táků se zdravotním posti\c tením v základní škole. Vzdělávání \c táků se speciálními vzdělávacími potřebami.}. 1. vyd. Brno: Paido, 2011, s.~233-239. ISBN~978-80-7315-216-1.
|