MINÁŘOVÁ, Eva. Úloha kreativity ve vyučování slohu při překonávání komunikačních bariér žáků. In Vítková, M., Opatřilová, D. Inkluzivní vzdělávání ţáků se zdravotním postiţením v základní škole. Vzdělávání ţáků se speciálními vzdělávacími potřebami. 1. vyd. Brno: Paido, 2011, s. 233-239. ISBN 978-80-7315-216-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Úloha kreativity ve vyučování slohu při překonávání komunikačních bariér žáků
Název česky Úloha kreativity ve vyučování slohu při překonávání komunikačních bariér žáků
Název anglicky The Role of Creativity in Composition Education in Overcoming Communication Barriers of Students
Autoři MINÁŘOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Inkluzivní vzdělávání ţáků se zdravotním postiţením v základní škole. Vzdělávání ţáků se speciálními vzdělávacími potřebami. od s. 233-239, 7 s. 2011.
Nakladatel Paido
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00054164
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-216-1
Klíčová slova anglicky stylistic and communication education; communication barriers; creativity of students; conditions of style creativity; specific motivation; creativity of a teacher; suitable choice of topics
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Ivana Kolářová, CSc., učo 44114. Změněno: 30. 11. 2011 18:35.
Anotace
Stať poukazuje na úlohu kreativity ve slohové a komunikační výchově na základní škole při překonávání komunikačních bariér ţáků. Shrnuje základní podmínky slohové kreativity a hledá optimální motivace a vhodné didaktické přístupy uplatňované při inkluzivním vzdělávání ţáků současné základní školy.
Anotace anglicky
The article points out the role of creativity in stylistic and communication education at primary school in overcoming communication barriers of students. It summarizes the basic conditions of the stylistic creativity and finds out the optimal motivation and suitable didactic approaches used in inclusive classrooms in primary schools.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 18. 7. 2024 17:14