D 2011

Úloha kreativity ve vyučování slohu při překonávání komunikačních bariér žáků

MINÁŘOVÁ, Eva

Základní údaje

Originální název

Úloha kreativity ve vyučování slohu při překonávání komunikačních bariér žáků

Název česky

Úloha kreativity ve vyučování slohu při překonávání komunikačních bariér žáků

Název anglicky

The Role of Creativity in Composition Education in Overcoming Communication Barriers of Students

Autoři

MINÁŘOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. Brno, Inkluzivní vzdělávání ţáků se zdravotním postiţením v základní škole. Vzdělávání ţáků se speciálními vzdělávacími potřebami. od s. 233-239, 7 s. 2011

Nakladatel

Paido

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/11:00054164

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7315-216-1

Klíčová slova anglicky

stylistic and communication education; communication barriers; creativity of students; conditions of style creativity; specific motivation; creativity of a teacher; suitable choice of topics

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 30. 11. 2011 18:35, PhDr. Ivana Kolářová, CSc.

Anotace

V originále

Stať poukazuje na úlohu kreativity ve slohové a komunikační výchově na základní škole při překonávání komunikačních bariér ţáků. Shrnuje základní podmínky slohové kreativity a hledá optimální motivace a vhodné didaktické přístupy uplatňované při inkluzivním vzdělávání ţáků současné základní školy.

Anglicky

The article points out the role of creativity in stylistic and communication education at primary school in overcoming communication barriers of students. It summarizes the basic conditions of the stylistic creativity and finds out the optimal motivation and suitable didactic approaches used in inclusive classrooms in primary schools.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání