2011
Úloha kreativity ve vyučování slohu při překonávání komunikačních bariér žáků
MINÁŘOVÁ, EvaZákladní údaje
Originální název
Úloha kreativity ve vyučování slohu při překonávání komunikačních bariér žáků
Název česky
Úloha kreativity ve vyučování slohu při překonávání komunikačních bariér žáků
Název anglicky
The Role of Creativity in Composition Education in Overcoming Communication Barriers of Students
Autoři
MINÁŘOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vyd. Brno, Inkluzivní vzdělávání ţáků se zdravotním postiţením v základní škole. Vzdělávání ţáků se speciálními vzdělávacími potřebami. od s. 233-239, 7 s. 2011
Nakladatel
Paido
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/11:00054164
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7315-216-1
Klíčová slova anglicky
stylistic and communication education; communication barriers; creativity of students; conditions of style creativity; specific motivation; creativity of a teacher; suitable choice of topics
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 30. 11. 2011 18:35, PhDr. Ivana Kolářová, CSc.
V originále
Stať poukazuje na úlohu kreativity ve slohové a komunikační výchově na základní škole při překonávání komunikačních bariér ţáků. Shrnuje základní podmínky slohové kreativity a hledá optimální motivace a vhodné didaktické přístupy uplatňované při inkluzivním vzdělávání ţáků současné základní školy.
Anglicky
The article points out the role of creativity in stylistic and communication education at primary school in overcoming communication barriers of students. It summarizes the basic conditions of the stylistic creativity and finds out the optimal motivation and suitable didactic approaches used in inclusive classrooms in primary schools.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|