k 2011

Role učitele mateřské školy ve hře dítěte

SYSLOVÁ, Zora

Základní údaje

Originální název

Role učitele mateřské školy ve hře dítěte

Název anglicky

The role of kindergarten´s teacher in the child´s game

Autoři

Vydání

Hra v predprimárnej edukácii, 2011

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

hra; spontaneita; předškolní pedagog

Klíčová slova anglicky

play; spontaneity; preschool teacher
Změněno: 3. 1. 2013 19:09, doc. PhDr. Zora Syslová, Ph.D.

Anotace

V originále

Prezentace posluchače seznamuje s vymezením hry v podmínkách mateřské školy a roli, jakou ve hře zaujímá předškolní pedagog. Představuje výsledky výzkumného šetření zaměřeného na monitorování prostoru, který je v mateřských školách dáván hře. Zaměřuje se na zjištění, zda se daří předškolním pedagogům zasahovat do hry tak, aby netlumili spontánnost a jedinečnost každého dítěte.

Anglicky

The presentation acquaints listeners with the definition of the game in terms of the nursery school and with the role which the pre-school teacher takes in the child's game. It introduces results of the research focused on the monitoring of the area, which is given to play in kindergartens. The researches focus on the findings whether the pre-school teachers interference in the game not to inhibit child's spontaneity and uniqueness.