2011
Role učitele mateřské školy ve hře dítěte
SYSLOVÁ, ZoraZákladní údaje
Originální název
Role učitele mateřské školy ve hře dítěte
Název anglicky
The role of kindergarten´s teacher in the child´s game
Autoři
Vydání
Hra v predprimárnej edukácii, 2011
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
hra; spontaneita; předškolní pedagog
Klíčová slova anglicky
play; spontaneity; preschool teacher
Změněno: 3. 1. 2013 19:09, doc. PhDr. Zora Syslová, Ph.D.
V originále
Prezentace posluchače seznamuje s vymezením hry v podmínkách mateřské školy a roli, jakou ve hře zaujímá předškolní pedagog. Představuje výsledky výzkumného šetření zaměřeného na monitorování prostoru, který je v mateřských školách dáván hře. Zaměřuje se na zjištění, zda se daří předškolním pedagogům zasahovat do hry tak, aby netlumili spontánnost a jedinečnost každého dítěte.
Anglicky
The presentation acquaints listeners with the definition of the game in terms of the nursery school and with the role which the pre-school teacher takes in the child's game. It introduces results of the research focused on the monitoring of the area, which is given to play in kindergartens. The researches focus on the findings whether the pre-school teachers interference in the game not to inhibit child's spontaneity and uniqueness.