HAVEL, Jiří. Některé aspekty výuky elementárního čtení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. In Adriana Wiegerová; Soňa Vávrová. Učiteľovo myslenie a uvažovanie. Bratislava: Ústav primárnej a preprimárnej pedagogiky PdF UK v Bratislave, 2011, s. 154-163. ISBN 978-80-89443-10-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Některé aspekty výuky elementárního čtení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Název anglicky Some Aspects in Education of Initial Reading of Pupils with Special Needs
Autoři HAVEL, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Bratislava, Učiteľovo myslenie a uvažovanie. od s. 154-163, 10 s. 2011.
Nakladatel Ústav primárnej a preprimárnej pedagogiky PdF UK v Bratislave
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00054283
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-89443-10-9
Klíčová slova česky Výuka elementárního čtení a psaní; vyučovací metody; vyučovací formy; žák se speciálními vzdělávacími potřebami; inkluze.
Klíčová slova anglicky Teaching of elementary reading and writing; educational methods; educational forms; pupil with special educational need; inclusion.
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D., učo 2478. Změněno: 7. 12. 2011 18:41.
Anotace
Příspěvek přináší vybrané poznatky z empirického výzkumu v oblasti didaktiky elementárního čtení a psaní, který je součástí výzkumného záměru „Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu“ (MSM 0021622443), realizovaného na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity (řešitelka prof. M. Vítková). Obsahem jsou některá zjištění o aktuálním uplatňování vyučovacích metod a organizačních forem při výuce žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v praxi učitelů primárních škol.
Anotace anglicky
The aim of this article is to show really summary of methods and forms of elementary reading and writing that teachers use in school today. It results from research project Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Educational Programme for Basic Education (resolver prof. M. Vítková).
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 8. 5. 2024 09:54