KAZELLEOVÁ, Jitka a Tamara VÁŇOVÁ. CLIL into Schools. In Lorenzo Martellini. ICT for Language Learning Conference Proceedings 2011. 2011. vyd. Firenze: Simonelli, 2011, s. 36 - 39, 3 s. ISBN 978-88-7647-677-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název CLIL into Schools
Název česky CLIL do škol
Autoři KAZELLEOVÁ, Jitka (203 Česká republika, garant, domácí) a Tamara VÁŇOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání 2011. vyd. Firenze, ICT for Language Learning Conference Proceedings 2011, od s. 36 - 39, 3 s. 2011.
Nakladatel Simonelli
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 60200 6.2 Languages and Literature
Stát vydavatele Itálie
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00054382
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-88-7647-677-8
Klíčová slova česky výzkum vhodné slovní zásoby pro metodu CLIL
Klíčová slova anglicky research of an appropriate vocabulary for CLIL
Změnil Změnila: PhDr. Jitka Kazelleová, učo 1890. Změněno: 14. 2. 2013 14:04.
Anotace
The paper introduces the results of the research within an ongoing three-year project entitled The Development of Methodological Materials and Procedures for the Introduction of English Teaching through CLIL in All the Subjects in the Second Grade of Primary School and Lower Grade of Secondary Schools. The paper describes three phases of the project. During the first phase an appropriate vocabulary was collected by teachers of the partner schools, translated into English and completed with audio files by Masaryk University teachers. In the second phase the materials were researched and piloted at schools, verified, evaluated and developed into final form, which together with the experience gathered in this phase will eventually result in methodological recommendations published in 25 booklets with DVD's. The main emphasis in the final stage of the project will be the dissemination of the project's results in the form of a national conference, seminars and meetings with teachers.
Anotace česky
Článek představí výsledky výzkumu probíhajícího tříletého projektu pod názvem Tvorba metodických materiálů a postupů pro zavádění výuky angličtiny formou CLIL do vyučovacích předmětů 2. stupně ZŠ a nižšího stupně víceletých gymnázií. Článek popisuje tři fáze. Během první fáze byla sesbírána vhodná slovní zásoba učiteli partnerských škol, přeložena a ozvučena učiteli Masarykovy univerzity. V druhé fázi byly materiály zkoumány a pilotovány na školách, ověřovány, hodnoceny a upravovány do finální podoby, což společně se zkušenostmi vyústí do metodických doporučení v 25 sešitech s DVD. Největší důraz ve finální fázi bude diseminace výsledků výzkumu projektu formou národní konference, seminářů a setkání s učiteli.
Návaznosti
CZ.1.07/1.1.00/08.0005, interní kód MUNázev: Tvorba metodických materiálů a postupů pro zavádění výuky angličtiny formou CLIL do vyučovacích předmětů 2. stupně ZŠ a nižšího stupně víceletých gymnázií (Akronym: CLIL do škol)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Tvorba metodických materiálů a postupů pro zavádění výuky angličtiny formou CLIL do vyučovacích předmětů 2. stupně ZŠ a nižšího stupně víceletých gymnázií, 2.2 Vysokoškolské vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 19. 9. 2024 07:42