D 2011

Předškolní pedagogové a autoevaluace mateřské školy

SYSLOVÁ, Zora a Jana POLÁCHOVÁ VAŠŤATKOVÁ

Základní údaje

Originální název

Předškolní pedagogové a autoevaluace mateřské školy

Název anglicky

Preschool pedagogues and self-evaluation of kindergartens

Autoři

SYSLOVÁ, Zora (203 Česká republika, garant, domácí) a Jana POLÁCHOVÁ VAŠŤATKOVÁ (203 Česká republika)

Vydání

Bratislava, Učiteľovo myslenie a uvažovanie, od s. 145-153, 9 s. 2011

Nakladatel

Ústav primárném a preprimárnej pedagogiky PdF UK, Bratislava

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/11:00054387

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-89443-10-9

Klíčová slova česky

Autoevaluace; dimenze; rozvoj školy.

Klíčová slova anglicky

Self-evaluation; dimension; school development.

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 21. 3. 2012 14:04, doc. PhDr. Zora Syslová, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek se zabývá problematikou autoevaluace v mateřských školách. Proces autoevaluace je nahlížen s využitím modelu pěti dimenzí. V empirické části příspěvek přibližuje závěry z dotazníkového šetření a poskytuje analytický vhled do autoevaluačních procesů mateřských škol v uplynulých pěti letech.

Anglicky

The contribution deals with problems of the self-evaluation in kindergartens. The process of self-evaluation is looked at with the use of the model of five dimensions. In the empirical part the contribution outlines the conclusions from questionnaire and provides analytical view in to the self-evaluating processes of kindergartens in the past five years.