GRENAROVÁ, Renée. Ocenka v obučeniji russkomu jazyku u učenikov so specifičeskimi obrazovatelnymi narušenijami. In Grenarová, R., Vítková, M. (eds). Hodnocení ve výuce cizích jazyků u žáků s SPU. Evaluation in Foreign Language Teaching to Learners with SLD. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s. 45-67. ISBN 978-80-210-5664-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Ocenka v obučeniji russkomu jazyku u učenikov so specifičeskimi obrazovatelnymi narušenijami
Název česky Hodnocení ve výuce ruskému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení
Název anglicky Assessment in Teaching Russian of Pupils with Specific Learning Difficulties
Autoři GRENAROVÁ, Renée (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vydání. Brno, Grenarová, R., Vítková, M. (eds). Hodnocení ve výuce cizích jazyků u žáků s SPU. Evaluation in Foreign Language Teaching to Learners with SLD, od s. 45-67, 23 s. 2011.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk ruština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00054399
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5664-0
Klíčová slova česky Hodnocení; výuka ruskému jazyku; žáci se spedifickými poruchami učení; výzkum; učitel
Klíčová slova anglicky Assessment; Teaching Russian; Pupils with Specific Learning Difficulties; Research; Teacher
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: PaedDr. Renée Grenarová, Ph.D. et Ph.D., učo 2079. Změněno: 28. 3. 2013 22:02.
Anotace
Glava traktirujet rezultaty issledovanija, kotoroje avtor osuščestvil v ramkach projekta Specialnyje potrebnosti učenikov v kontekste Ramočnoj obrazovatelnoj programmy dja osnovnych škol - nomer MSM 0021622443. NA primere russkogo jazyka avtor privodit rezultaty pedagogičeskogo issledovanija temy ocenka i evaluacija v obučeniji inostrannym jazykam.
Anotace česky
Kapitola přináší výsledky výzkumu, který autorka realizovala v rámci výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání MSM 0021622443. Autorka prezentuje Na příkladu ruštiny autorka prezentuje výsledky pedagogického výzkumu k problematice hodnocení a evaluace v cizojazyčném vyučování.
Anotace anglicky
The chapter brings the analysis of the results of an experimental qualitative research study the autor realized within the research project Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Education Programme for Basic Education MSM 0021622443. The author gives the example of the Russian results of educational research on the issue of assessment and evaluation in foreign language teaching.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 18:35