2011
Hodnota a e-business
KLAPALOVÁ, AlenaZákladní údaje
Originální název
Hodnota a e-business
Název česky
Hodnota a e-business
Název anglicky
value and e-business
Autoři
KLAPALOVÁ, Alena (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
první. Brno, 181 s. 2011
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Odborná kniha
Obor
50600 5.6 Political science
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14560/11:00054416
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
978-80-210-5506-3
Klíčová slova česky
e-business hodnota řetězce sítě
Klíčová slova anglicky
e-business value chains networks
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 26. 1. 2013 15:28, doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
V originále
Monografie si klade za cíl seznámit čtenáře s problematikou tvorby hodnoty s vyžitím prostředků informačních a komunikačních technologií, a to tvorby hodnoty v rámci podnikových vazeb s okolím, zejména v rámci vazeb se zákazníky a dodavateli.
Anglicky
The book aims to make the readers acquainted with the problems of creating value based on the utilization of means of information and communication technology, respectively with the value creation through business linkages with the environment, especially within relationships with customers and suppliers.