B 2011

Hodnota a e-business

KLAPALOVÁ, Alena

Základní údaje

Originální název

Hodnota a e-business

Název česky

Hodnota a e-business

Název anglicky

value and e-business

Autoři

KLAPALOVÁ, Alena (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

první. Brno, 181 s. 2011

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Odborná kniha

Obor

50600 5.6 Political science

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14560/11:00054416

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

ISBN

978-80-210-5506-3

Klíčová slova česky

e-business hodnota řetězce sítě

Klíčová slova anglicky

e-business value chains networks

Štítky

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 26. 1. 2013 15:28, doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Anotace

V originále

Monografie si klade za cíl seznámit čtenáře s problematikou tvorby hodnoty s vyžitím prostředků informačních a komunikačních technologií, a to tvorby hodnoty v rámci podnikových vazeb s okolím, zejména v rámci vazeb se zákazníky a dodavateli.

Anglicky

The book aims to make the readers acquainted with the problems of creating value based on the utilization of means of information and communication technology, respectively with the value creation through business linkages with the environment, especially within relationships with customers and suppliers.