PIROŽEK, Petr. Etika a kultura - obecné trendy. Brmo: Masarykova Univerzita, 2011, s. 53 - 56. Nadnárodní společnosti v České republice II. ISBN 978-80-210-5677-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Etika a kultura - obecné trendy
Název česky Etika a kultura - obecné trendy
Název anglicky Ethics and Culture in MNC - general trends
Autoři PIROŽEK, Petr.
Vydání Brmo, od s. 53 - 56, Nadnárodní společnosti v České republice II, 2011.
Nakladatel Masarykova Univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50600 5.6 Political science
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 978-80-210-5677-0
Klíčová slova česky Etika, Kultura, Nadnárodní společnost
Klíčová slova anglicky Ethics, Culture, Multinbationals Company
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. Ing. Petr Pirožek, Ph.D., učo 102532. Změněno: 20. 12. 2011 15:44.
Anotace
Etika a kultura poboček nadnárodní společnosti.
Anotace anglicky
Ethics a Culture of MNCs in Czech repoublic.
Návaznosti
1M0524, projekt VaVNázev: Centrum výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Centrum výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky
VytisknoutZobrazeno: 18. 9. 2024 11:56