k 2011

Nácvik a hodnocení pravopisu francouzštiny u dětí s SPU

SCHEJBALOVÁ, Zdeňka

Základní údaje

Originální název

Nácvik a hodnocení pravopisu francouzštiny u dětí s SPU

Název anglicky

Training and evaluation of the French spelling in children with specific learning disabilities

Vydání

Konference s mezinárodní účastí Hodnocení ve výuce cizích jazyků u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, Pedagogická fakulta, Brno 2.6.2011, 2011

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

evaluace; pravopis; žáci se specifickými poruchami učení

Klíčová slova anglicky

evaluation; orthography; pupils with specific learning disabilities
Změněno: 27. 3. 2012 23:57, PhDr. Zdeňka Schejbalová, Ph.D.

Anotace

V originále

V příspěvku jsou představeny různé způsoby evaluace pravopisu žáků se specifickými poruchami učení se zaměřením na francouzský jazyk.

Anglicky

The paper presents different ways of orthography evaluation of the students with learning disabilities, focusing on the French language.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání