Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{964143, author = {Makovská, Zuzana}, address = {Olomouc}, booktitle = {Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů VIII.}, editor = {Jana Poláchová Vašťatková; Alice Bačínová}, keywords = {understanding; non-understanding; mis-understanding; educational communication; pupils’ clarifying strategies}, language = {cze}, location = {Olomouc}, isbn = {978-80-244-2815-4}, pages = {127-135}, publisher = {Univerzita Palackého v Olomouci}, title = {Žákovské (ne)porozumění ve výukové komunikaci}, year = {2011} }
TY - JOUR ID - 964143 AU - Makovská, Zuzana PY - 2011 TI - Žákovské (ne)porozumění ve výukové komunikaci PB - Univerzita Palackého v Olomouci CY - Olomouc SN - 9788024428154 KW - understanding KW - non-understanding KW - mis-understanding KW - educational communication KW - pupils’ clarifying strategies N2 - Předložený příspěvek se zabývá problematikou (ne)porozumění u žáků druhého stupně základní školy (ISCED 2A). Na základě dat z empirického výzkumu (videostudie 32 vyučovacích hodin) je prezentováno, jakou podobu mohou mít komunikační sekvence, do nichž se žáci aktivně zapojují svým neporozuměním, případně špatným porozuměním, a to v rovině procesuální i obsahové. ER -
MAKOVSKÁ, Zuzana. Žákovské (ne)porozumění ve výukové komunikaci. In Jana Poláchová Vašťatková; Alice Bačínová. \textit{Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů VIII.}. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2011, s.~127-135. ISBN~978-80-244-2815-4.
|