Pupil Assessment and Self-assessment - support of the individualization of the instruction
KRATOCHVÍLOVÁ, Jana. Pupil Assessment and Self-assessment - support of the individualization of the instruction. 2011. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Pupil Assessment and Self-assessment - support of the individualization of the instruction |
Název česky | Hodnocení a sebehodnocení žáků - podpora individualizace výuky |
Autoři | KRATOCHVÍLOVÁ, Jana (203 Česká republika, garant, domácí). |
Vydání | 2011. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | angličtina |
Typ výsledku | Uspořádání workshopu |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Belgie |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Kód RIV | RIV/00216224:14410/11:00054616 |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova česky | hodnocení; sebehodnocení; kritéria; indikátory; individualizace; žáci se speciálními vzdělávacími potřebami |
Klíčová slova anglicky | assessment; self-assessment; criteria; indicators;individualization; pupils with special needs |
Příznaky | Mezinárodní význam |
Změnil | Změnila: doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D., učo 37304. Změněno: 10. 1. 2012 15:29. |
Anotace |
---|
The topic of the workshop was the assessment of the pupils with special needs. The participants had been informed about the results of the research Special Needs of pupils(in the Context of the Framework Educational Programme for Basic Education /resolver prof. M. Vítková/) and the results of the research Teachers point of view on the assessment of the pupils with special needs. Teachers had been met with the new model concerned at the pupil self-assessment and the tool for individualization. |
Anotace česky |
---|
Workshop byl zaměřen na hodnocení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Účastníci získali informace o výsledcích výzkumu na Evropské škole Brusel III - hodnocení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.Učitelé byli seznámeni s novým modelem hodnocení, soustředěným na sebehodnocení žáků a nástrojem pro podporu individualizace výuky. |
Návaznosti | |
---|---|
MSM0021622443, záměr | Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
VytisknoutZobrazeno: 23. 9. 2024 13:26