KRATOCHVÍLOVÁ, Jana. Pupil Assessment and Self-assessment - support of the individualization of the instruction. 2011.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Pupil Assessment and Self-assessment - support of the individualization of the instruction
Název česky Hodnocení a sebehodnocení žáků - podpora individualizace výuky
Autoři KRATOCHVÍLOVÁ, Jana (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 2011.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Uspořádání workshopu
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Belgie
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00054616
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky hodnocení; sebehodnocení; kritéria; indikátory; individualizace; žáci se speciálními vzdělávacími potřebami
Klíčová slova anglicky assessment; self-assessment; criteria; indicators;individualization; pupils with special needs
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D., učo 37304. Změněno: 10. 1. 2012 15:29.
Anotace
The topic of the workshop was the assessment of the pupils with special needs. The participants had been informed about the results of the research Special Needs of pupils(in the Context of the Framework Educational Programme for Basic Education /resolver prof. M. Vítková/) and the results of the research Teachers point of view on the assessment of the pupils with special needs. Teachers had been met with the new model concerned at the pupil self-assessment and the tool for individualization.
Anotace česky
Workshop byl zaměřen na hodnocení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Účastníci získali informace o výsledcích výzkumu na Evropské škole Brusel III - hodnocení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.Učitelé byli seznámeni s novým modelem hodnocení, soustředěným na sebehodnocení žáků a nástrojem pro podporu individualizace výuky.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 19. 9. 2024 22:13