Výsledky analýzy inkluzivního prostředí na prvním stupni ZŠ
KRATOCHVÍLOVÁ, Jana. Výsledky analýzy inkluzivního prostředí na prvním stupni ZŠ. In Enhancing Inclusion in Education - Building Common Understanding. 2011. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Výsledky analýzy inkluzivního prostředí na prvním stupni ZŠ |
Název anglicky | The results of the Analysis of Inclusive Environment in the Primary |
Autoři | KRATOCHVÍLOVÁ, Jana. |
Vydání | Enhancing Inclusion in Education - Building Common Understanding, 2011. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Prezentace na konferencích |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Slovensko |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova česky | ukazatele inkluze; kritéria inkluze; škola pro všechny |
Klíčová slova anglicky | index for inclusion; criterion for inclusion;school for everybody |
Změnil | Změnila: doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D., učo 37304. Změněno: 22. 3. 2012 11:06. |
Anotace |
---|
Pro zjištění podmínek inkluze v základních školách jsme použili sebehodnotící dotazník Rámec pro sebehodnocení podmínek vzdělávání. Získané zkušenosti s použitím tohoto nástroje i výsledky výzkumu jsme prezentovali zahraničním kolegům. |
Anotace anglicky |
---|
To determine conditions for inclusion in elementary schools, we used self-assessment questionnaire Index for inclision. The experience gained with the use of this tool and research results were presented to foreign colleagues. |
Návaznosti | |
---|---|
MSM0021622443, záměr | Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
VytisknoutZobrazeno: 27. 9. 2024 17:55