Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{964347, author = {Kolář, Jan and Nehyba, Jan and Lazarová, Bohumíra}, address = {Masarykova univerzita}, booktitle = {Konference České asociace pedagogického výzkumu konané ve dnech 5. - 7. září 2011}, doi_mu = {http://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-28}, edition = {1. vyd.}, editor = {T. Janík, P. Knecht, S. Šebestová}, keywords = {learning; experiential learning; reflective learning; personal and social development}, language = {cze}, location = {Masarykova univerzita}, isbn = {978-80-210-5774-6}, pages = {349-355}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Osobnostně sociální rozvoj - o významu pojmu optikou pedagogického diskursu}, url = {http://www.ped.muni.cz/capv2011/sbornikprispevku/kolarnehybalazarova.pdf}, year = {2011} }
TY - JOUR ID - 964347 AU - Kolář, Jan - Nehyba, Jan - Lazarová, Bohumíra PY - 2011 TI - Osobnostně sociální rozvoj - o významu pojmu optikou pedagogického diskursu PB - Masarykova univerzita CY - Masarykova univerzita SN - 9788021057746 KW - learning KW - experiential learning KW - reflective learning KW - personal and social development UR - http://www.ped.muni.cz/capv2011/sbornikprispevku/kolarnehybalazarova.pdf L2 - http://www.ped.muni.cz/capv2011/sbornikprispevku/kolarnehybalazarova.pdf N2 - V příspěvku autoři pojednávají o možnostech nahlížení frekventovaného a nejednoznačně chápaného pojmu osobnostně sociální rozvoj. V odborné literatuře a pedagogické praxi dochází v rozdílných souvislostech k souběžnému užívání termínů, jakými jsou osobní, osobnostní, či osobnostně sociální rozvoj, vývoj, růst, apod. V textu jsou nabídnuty různé přístupy, resp. možnosti chápání a užívání zmíněného pojmu tak, jak se s nimi lze setkávat v teoretických pramenech i v bezprostřední pedagogické realitě. Tato pojetí autoři představují v šesti kategoriích zaměřených především na faktickou uchopitelnost jednotlivých konceptů a jejich využitelnost v teoretické i empirické rovině (tzn. jasnost a jednoznačnost vymezení cílů, metod, prostředků a indikátorů výstupů). ER -
KOLÁŘ, Jan, Jan NEHYBA a Bohumíra LAZAROVÁ. Osobnostně sociální rozvoj - o významu pojmu optikou pedagogického diskursu. In T. Janík, P. Knecht, S. Šebestová. \textit{Konference České asociace pedagogického výzkumu konané ve dnech 5. - 7. září 2011}. 1. vyd. Masarykova univerzita: Masarykova univerzita, 2011, s.~349-355. ISBN~978-80-210-5774-6. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-28.
|