KOSTKOVÁ, Klára a Michaela PÍŠOVÁ. Notes on assessment of pupils with SLD in foreign language teaching: a case study. In Grenarová, R., Vítková, M. (eds.) Hodnocení ve výuce cizích jazyků u žáků s SPU. Evaluation in Foreign Language Teaching to Learners with SLD. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s. 114 - 136, 22 s. ISBN 978-80-210-5664-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Notes on assessment of pupils with SLD in foreign language teaching: a case study
Název česky K hodnocení žáků s SPU ve výuce cizích jazyků: případová studie
Autoři KOSTKOVÁ, Klára (203 Česká republika, garant) a Michaela PÍŠOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání 1. vydání. Brno, Grenarová, R., Vítková, M. (eds.) Hodnocení ve výuce cizích jazyků u žáků s SPU. Evaluation in Foreign Language Teaching to Learners with SLD, od s. 114 - 136, 22 s. 2011.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00054725
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5664-0
Klíčová slova česky diagnostika a náprava a hodnocení žáků s SPU; diferenciace; inkluzivní vzdělávání; mainstreaming; kurikulární reforma; výuka anglického jazyka
Klíčová slova anglicky identification and treatment and assessment of pupils with SLD; differentiation; inclusive education; mainstreaming; curricular reform; English language teaching
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PhDr. Michaela Píšová, M.A., Ph.D., učo 134100. Změněno: 5. 4. 2012 15:16.
Anotace
The text presents a case study the aim of which is to investigate strategies adopted by a school as an institution in the area of Special Needs Education . This explorative case study will uncurtain the processes of how - with what reasons, considerations and goals – the particular school deals with pupils with specific learning difficulties. Attention will be paid to the fields of identification, treatment, and mainly to assessment of pupils with specific learning difficulties in the context of English language teaching: bilingual education as well as standard English language classes. The impact of the ongoing curricular reform will also be discussed.
Anotace česky
Příspěvek prezentuje případovou studii, jejímž cílem je odhalit strategie přijímané školou jako institucí v oblasti podpory žáků se specifickými poruchami učení v rámci vyučování anglického jazyka. Tato explorativní případová studie nahlédne do oblasti diagnostiky, náprav a zejména hodnocení, a to jednak v kontextu bilingvních tříd, dále pak ve standardní výuce anglického jazyka. Diskutován bude rovněž vliv právě probíhající kurikulární reformy.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 19. 9. 2024 08:03