DOSEDLA, Martin. Volba povolání u žáků ZŠ praktických s využitím multimediálních metod výuky. In FRIEDMANN, Z. et al. Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a jejich uplatnění na trhu práce. Brno: Masarykova Univerzita. s. 39-47. ISBN 978-80-210-5602-2. 2011.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Volba povolání u žáků ZŠ praktických s využitím multimediálních metod výuky
Název česky Volba povolání u žáků ZŠ praktických s využitím multimediálních metod výuky
Název anglicky Career Choice at Primary Schools for Puppils with Mild Intellectual Disabilities Using Multimedia Study Supports
Autoři DOSEDLA, Martin (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Brno, FRIEDMANN, Z. et al. Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a jejich uplatnění na trhu práce, od s. 39-47, 9 s. 2011.
Nakladatel Masarykova Univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00054778
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5602-2
Klíčová slova česky volba povolání; ZŠ praktická; LMP; profesní orientace; lehká mentální retardace; multimediální studijní opora
Klíčová slova anglicky career choice; primary practical school; professional orientation; mild mental retardation; multimedia study support
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: Ing. Martin Dosedla, Ph.D., učo 66046. Změněno: 27. 3. 2012 14:15.
Anotace
Kapitola se zabývá tématem volby povolání u žáků docházejících na ZŠ praktické, tedy u žáků s lehkou mentální retardací. V rámci širšího výzkumu uvádíme některá zjištení z oblasti zájmu žáků o obory a metody výuky "volby povolání" na ZŠ. Z této analýzy vycházíme při návrhu multimediální opory pro volbu povolání.
Anotace anglicky
The chapter deals with the topic of career choice of pupils of primary school for pupils with mild intellectual disabilities. In the context of wider research, we present some findings in the field of interests of pupils and methods of teaching the subject "career choice" in schools. Based on this analysis, we offer a design of a multimedia study support.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 17. 4. 2024 00:51