k 2011

Metody a formy výuky žáků se speciálními vzdělávacími potřebami

KRATOCHVÍLOVÁ, Jana

Základní údaje

Originální název

Metody a formy výuky žáků se speciálními vzdělávacími potřebami

Název anglicky

Methods and Forms in Education of Pupils with Special Needs

Vydání

Učiteľovo myslenie a uvažovanie. 2011

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

vyučovací metody; vyučovací formy; žák se speciálními vzdělávacími potřebami; inkluze.

Klíčová slova anglicky

educational methods; educational forms; pupil with special educational need; inclusion.
Změněno: 10. 1. 2012 15:10, doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D.

Anotace

V originále

V prezentaci byly shrnuty poznatky, které vyplynuly z výzkumného záměru „Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu“ (MSM 0021622443), realizovaného na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity (řešitelka prof. M. Vítková, o aktuálním zabezpečení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve školním kurikulu. Podmínky a strategie byly komparovány s požadavky Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání.

Anglicky

In presentation were to show really summary results from research project Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Educational Programme for Basic Education (resolver prof. M. Vítková, about current ensuring of pupils with special educational needs in the school curriculum. Conditions and strategies were compared with with the requirements of the Framework Educational Programme for Basic Education.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání