KLENKOVÁ, Jiřina, Barbora BOČKOVÁ, Lenka DOLEŽALOVÁ a Lenka HRICOVÁ. Zkušenosti pedagogů z inkluzivních škol se vzděláváním žáků s narušenou komunikační schopností a sluchovým postižením. 2011.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Zkušenosti pedagogů z inkluzivních škol se vzděláváním žáků s narušenou komunikační schopností a sluchovým postižením
Název anglicky Experiences of Teachers form Inclusive Schools with Education of Pupils with Impaired Communication Ability and Hearing Impairment
Autoři KLENKOVÁ, Jiřina (203 Česká republika, garant, domácí), Barbora BOČKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Lenka DOLEŽALOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Lenka HRICOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání 2011.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Uspořádání workshopu
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00054966
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky Žák se sluchovým postižením; žák s narušenou komunikační schopností; integrace; inkluze; inkluzivní vzdělávání; podmínky vzdělávání žáků se sluchovým postižením v inkluzivní škole; učitelé; zkušenosti pedagogů
Klíčová slova anglicky Pupil with hearing impairment; pupil with impaired communication ability; integration; inclusion; inclusive education; conditions for the education of pupils with hearing impairment in inclusive school; teachers; experiences of teachers
Změnil Změnila: PhDr. Lenka Hricová, Ph.D., učo 79581. Změněno: 16. 1. 2012 12:57.
Anotace
Ve workshopu byly prezentovány výsledky výzkumu v oblasti inkluzivního vzdělávání žáků se sluchovým postižením a žáků s narušenou komunikační schopností v Jihomoravském kraji a dále byly tyto výsledky diskutovány se všemi účastníky workshopu.
Anotace anglicky
In the workshop were presented results of the research, which was focused on the inclusion education of pupils with hearing impairment and pupils with impaired communication ability in South Moravian region. This focus was discussed with all members of workshop.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 11:04