DOHNALOVÁ, Šárka. Reading fluency via structured drama approach. 2011.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Reading fluency via structured drama approach
Název česky Čtenářská gramotnost pomocí technik strukturovaného dramatu
Název anglicky Reading fluency via structured drama approach
Autoři DOHNALOVÁ, Šárka.
Vydání 2011.
Další údaje
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky dovednost, čtení, čtenářská gramotnost, strukturované drama, techniky
Klíčová slova anglicky skill, reading, reading fluency, structured drama, techniques
Změnil Změnila: Mgr. Bc. Šárka Dohnalová, učo 33450. Změněno: 17. 1. 2012 11:03.
Anotace česky
Čtenářská kompetence a gramotnost pomocí technik strukturovaného dramatu, jež na základě svého zapojení všech smyslů i inteligencím umožňují úspěch všem žákům a nejen těm jazykově nadaným.
Anotace anglicky
Reading as a competence and reading fluency via the teachniques of structured drama as they are based on multi-sensory and multiple intelligence approach and thus enable success of all the students, not only the linguistically gifted.
VytisknoutZobrazeno: 19. 9. 2024 11:26