Reading fluency via structured drama approach
DOHNALOVÁ, Šárka. Reading fluency via structured drama approach. 2011. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Reading fluency via structured drama approach |
Název česky | Čtenářská gramotnost pomocí technik strukturovaného dramatu |
Název anglicky | Reading fluency via structured drama approach |
Autoři | DOHNALOVÁ, Šárka. |
Vydání | 2011. |
Další údaje | |
---|---|
Typ výsledku | Prezentace na konferencích |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova česky | dovednost, čtení, čtenářská gramotnost, strukturované drama, techniky |
Klíčová slova anglicky | skill, reading, reading fluency, structured drama, techniques |
Změnil | Změnila: Mgr. Bc. Šárka Dohnalová, učo 33450. Změněno: 17. 1. 2012 11:03. |
Anotace česky |
---|
Čtenářská kompetence a gramotnost pomocí technik strukturovaného dramatu, jež na základě svého zapojení všech smyslů i inteligencím umožňují úspěch všem žákům a nejen těm jazykově nadaným. |
Anotace anglicky |
---|
Reading as a competence and reading fluency via the teachniques of structured drama as they are based on multi-sensory and multiple intelligence approach and thus enable success of all the students, not only the linguistically gifted. |
VytisknoutZobrazeno: 19. 9. 2024 11:26