Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{966952, author = {Pitnerová, Pavla and Sayoud Solárová, Kateřina}, booktitle = {Inkluzivní vzdělávání žáků se zdravotním postižením v základní škole. Inclusive Education of Students with Health Disabilities in Primary School. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs.}, keywords = {people with disabilities; work success; job market; social inclusion; social exclusion; participation; inclusive education; key competencies}, language = {cze}, isbn = {978-80-7315-215-4}, title = {Připravenost osob se zdravotním postižením pro uplatnění na trhu práce jako nástroj sociální inkluze}, year = {2011} }
TY - CONF ID - 966952 AU - Pitnerová, Pavla - Sayoud Solárová, Kateřina PY - 2011 TI - Připravenost osob se zdravotním postižením pro uplatnění na trhu práce jako nástroj sociální inkluze SN - 9788073152154 KW - people with disabilities KW - work success KW - job market KW - social inclusion KW - social exclusion KW - participation KW - inclusive education KW - key competencies N2 - Inkluzivní vzdělávání a celoživotní učení patří k současným trendům školství na evropské úrovni. Neustále se zvyšující kvalita komplexní podpory osob se zdravotním postižením vede také ke zvyšování kvality, nabídky a dostupnosti vzdělávání, ke zlepšení kompetencí těchto osob a ke zvýšení možností jejich profesního uplatnění, což je významnou prevencí sociální exkluze. Text představuje projekt výzkumného šetření zaměřeného na problematiku připravenosti osob se zdravotním postižením na požadavky trhu práce. ER -
PITNEROVÁ, Pavla a Kateřina SAYOUD SOLÁROVÁ. Připravenost osob se zdravotním postižením pro uplatnění na trhu práce jako nástroj sociální inkluze. In \textit{Inkluzivní vzdělávání žáků se zdravotním postižením v základní škole. Inclusive Education of Students with Health Disabilities in Primary School. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs.}. 2011. ISBN~978-80-7315-215-4.
|