C 2011

Lexikální a morfologicko-syntaktická složka u dětí s tělesným postižením

BOČKOVÁ, Barbora a Jiřina KLENKOVÁ

Základní údaje

Originální název

Lexikální a morfologicko-syntaktická složka u dětí s tělesným postižením

Název anglicky

Lexical, Morphological and Syntactic Speech Components in Children with Physical Disabilities

Autoři

BOČKOVÁ, Barbora (203 Česká republika, domácí) a Jiřina KLENKOVÁ (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. Brno, OPATŘILOVÁ, D. et al. Vzdělávání žáků se zdravotním postižením a zdravotním znevýhodněním. Education of Students with Disabilities and Health Disadvantages. od s. 227-239, 12 s. 2011

Nakladatel

Paido

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14410/11:00055089

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7315-219-2

Klíčová slova česky

dítě předškolního věku; vývoj řeči; dítě s tělesným postižením; narušená komunikační schopnost; logopedická diagnostika; diagnostika narušeného vývoje řeči

Klíčová slova anglicky

pre-school age children; speech development; children with physical disabilities; impaired communication ability; speech therapy diagnostics; development diagnostics

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 19. 2. 2013 13:08, doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D.

Anotace

V originále

V kapitole jsou zpracovány výsledky výzkumu v oblasti vývoje řeči u dětí předškolního věku. Prezentovaný výzkum se zaměřil na zjištění lexikální a morfologicko-syntaktické jazykové roviny u dětí s tělesným postižením a dětí intaktních.

Anglicky

The chapter presents the results of research focused on speech development of pre-school age children. Presented research focused on lexical and morphosyntactic language levels of both children with physical disabilities and without.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání