2011
Lexikální a morfologicko-syntaktická složka u dětí s tělesným postižením
BOČKOVÁ, Barbora a Jiřina KLENKOVÁZákladní údaje
Originální název
Lexikální a morfologicko-syntaktická složka u dětí s tělesným postižením
Název anglicky
Lexical, Morphological and Syntactic Speech Components in Children with Physical Disabilities
Autoři
BOČKOVÁ, Barbora (203 Česká republika, domácí) a Jiřina KLENKOVÁ (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vyd. Brno, OPATŘILOVÁ, D. et al. Vzdělávání žáků se zdravotním postižením a zdravotním znevýhodněním. Education of Students with Disabilities and Health Disadvantages. od s. 227-239, 12 s. 2011
Nakladatel
Paido
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/11:00055089
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7315-219-2
Klíčová slova česky
dítě předškolního věku; vývoj řeči; dítě s tělesným postižením; narušená komunikační schopnost; logopedická diagnostika; diagnostika narušeného vývoje řeči
Klíčová slova anglicky
pre-school age children; speech development; children with physical disabilities; impaired communication ability; speech therapy diagnostics; development diagnostics
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 19. 2. 2013 13:08, doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D.
V originále
V kapitole jsou zpracovány výsledky výzkumu v oblasti vývoje řeči u dětí předškolního věku. Prezentovaný výzkum se zaměřil na zjištění lexikální a morfologicko-syntaktické jazykové roviny u dětí s tělesným postižením a dětí intaktních.
Anglicky
The chapter presents the results of research focused on speech development of pre-school age children. Presented research focused on lexical and morphosyntactic language levels of both children with physical disabilities and without.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|