Hodnocení a diferencovaný přístup k žákům s SPU ve výuce ruskému jazyku v pedagogickém výzkumu
GRENAROVÁ, Renée. Hodnocení a diferencovaný přístup k žákům s SPU ve výuce ruskému jazyku v pedagogickém výzkumu. In Meranie vedomostí ako súčasť zvyšovania kvality vzdelávania. 2011. ISBN 978-80-8082-478-5. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Hodnocení a diferencovaný přístup k žákům s SPU ve výuce ruskému jazyku v pedagogickém výzkumu |
Název česky | Hodnocení a diferencovaný přístup k žákům s SPU ve výuce ruskému jazyku v pedagogickém výzkumu |
Název anglicky | Assessment and Differentiated Approach to Pupils with SLD in Russian Language Teaching in Educational Research |
Autoři | GRENAROVÁ, Renée. |
Vydání | Meranie vedomostí ako súčasť zvyšovania kvality vzdelávania, 2011. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Konferenční abstrakt |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Slovensko |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
ISBN | 978-80-8082-478-5 |
Klíčová slova česky | Hodnocení; diferencovaný přístup; žáci s SPU; výuka ruskému jazyku; pedagogický výzkum |
Klíčová slova anglicky | Assessment; Differentiated Approach; Pupils with SLD; Russian Language Teaching; Educational Research |
Změnil | Změnila: PaedDr. Renée Grenarová, Ph.D. et Ph.D., učo 2079. Změněno: 25. 1. 2012 12:52. |
Anotace |
---|
Příspěvek přináší výsledky výzkumu, který autorka realizovala v rámci výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání MSM 0021622443. Autorka prezentuje na příkladu ruštiny výsledky pedagogického výzkumu k problematice hodnocení v cizojazyčném vyučování. |
Anotace anglicky |
---|
The paper brings the analysis of the results of an experimental qualitative research study the autor realized within the research project Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Education Programme for Basic Education MSM 0021622443. The author gives the example of the Russian results of educational research on the issue of evaluation in foreign language teaching. |
Návaznosti | |
---|---|
MSM0021622443, záměr | Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
VytisknoutZobrazeno: 21. 9. 2024 03:35