SYCHROVÁ, Pavla a Jiřina KLENKOVÁ. Edukace žáků s narušenou komunikační schopností v inkluzivním prostředí základní školy. In KLENKOVÁ, J. VÍTKOVÁ, M. et al. Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení. Inclusive Education - Provisions for Different Age Groups and Disabilities. první. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s. 147-156, 9 s. ISBN 978-80-210-5731-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Edukace žáků s narušenou komunikační schopností v inkluzivním prostředí základní školy.
Název česky Edukace žáků s narušenou komunikační schopností v inkluzivním prostředí základní školy.
Název anglicky Education for pupils with impaired communication ability in inclusive enviroment of elementary school.
Autoři SYCHROVÁ, Pavla (203 Česká republika, domácí) a Jiřina KLENKOVÁ (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání první. Brno, KLENKOVÁ, J. VÍTKOVÁ, M. et al. Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení. Inclusive Education - Provisions for Different Age Groups and Disabilities. od s. 147-156, 9 s. 2011.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00055153
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5731-9
Klíčová slova česky edukace; inkluzivní vzdělávání; základní škola; narušená komunikační schopnost; případová studie
Klíčová slova anglicky education; inclusive education; primary school; impaired communication ability; a case study
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D., učo 1372. Změněno: 19. 2. 2013 13:06.
Anotace
Uváděná kapitola se zaměřuje na analýzu podmínek inkluzivního vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. Jedná se o analýzu prováděnou v rámci dlouhodobého, komplexnějšího a rozsáhlejšího výzkumného šetření probíhajícího již od druhé poloviny roku 2009. V jeho rámci byly také sestaveny případové studie žáků s narušenou komunikační schopností, kteří navštěvují běžnou základní školu. Zpracované případové studie se podrobněji zaměřují na jednotlivé prvky edukace těchto žáků.
Anotace anglicky
Featured chapter focuses on the analysis of the conditions for inclusive education for pupils with impaired communication ability. This is an analysis by the long-term, comprehensive and extensive research investigation ongoing since the second half of 2009. Within this framework, were also compiled three case studies of students with impaired communication ability, who attend to regular primary school. Individual case studies focus in detail on elements of the education of these pupils.
Návaznosti
MUNI/A/1021/2010, interní kód MUNázev: Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení (Akronym: IVZVSDP)
Investor: Masarykova univerzita, Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 24. 4. 2024 16:37