SYCHROVÁ, Pavla a Jiřina KLENKOVÁ. Edukace žáků s narušenou komunikační schopností v inkluzivním prostředí základní školy. In KLENKOVÁ, J. VÍTKOVÁ, M. et al. Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení. Inclusive Education - Provisions for Different Age Groups and Disabilities. první. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s. 147-156, 9 s. ISBN 978-80-210-5731-9. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{968142, author = {Sychrová, Pavla and Klenková, Jiřina}, address = {Brno}, booktitle = {KLENKOVÁ, J. VÍTKOVÁ, M. et al. Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení. Inclusive Education - Provisions for Different Age Groups and Disabilities.}, edition = {první}, keywords = {education; inclusive education; primary school; impaired communication ability; a case study}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-5731-9}, pages = {147-156}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Edukace žáků s narušenou komunikační schopností v inkluzivním prostředí základní školy.}, year = {2011} }
TY - CHAP ID - 968142 AU - Sychrová, Pavla - Klenková, Jiřina PY - 2011 TI - Edukace žáků s narušenou komunikační schopností v inkluzivním prostředí základní školy. VL - neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021057319 KW - education KW - inclusive education KW - primary school KW - impaired communication ability KW - a case study N2 - Uváděná kapitola se zaměřuje na analýzu podmínek inkluzivního vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. Jedná se o analýzu prováděnou v rámci dlouhodobého, komplexnějšího a rozsáhlejšího výzkumného šetření probíhajícího již od druhé poloviny roku 2009. V jeho rámci byly také sestaveny případové studie žáků s narušenou komunikační schopností, kteří navštěvují běžnou základní školu. Zpracované případové studie se podrobněji zaměřují na jednotlivé prvky edukace těchto žáků. ER -
SYCHROVÁ, Pavla a Jiřina KLENKOVÁ. Edukace žáků s narušenou komunikační schopností v inkluzivním prostředí základní školy. In \textit{KLENKOVÁ, J. VÍTKOVÁ, M. et al. Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení. Inclusive Education - Provisions for Different Age Groups and Disabilities.}. první. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s.~147-156, 9 s. ISBN~978-80-210-5731-9.
|