2011
Žák s narušenou komunikační schopností při výuce cizího jazyka v inkluzivním prostředí základní školy
GIRGLOVÁ, VeronikaZákladní údaje
Originální název
Žák s narušenou komunikační schopností při výuce cizího jazyka v inkluzivním prostředí základní školy
Název česky
Žák s narušenou komunikační schopností při výuce cizího jazyka v inkluzivním prostředí základní školy
Název anglicky
Student with impaired communication ability in foreign language teaching at inclusive primary schools
Autoři
GIRGLOVÁ, Veronika (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
první. Brno, KLENKOVÁ, J. VÍTKOVÁ, M. et al. Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení, od s. 157-164, 8 s. 2011
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/11:00055155
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-5731-9
Klíčová slova česky
žák s narušenou komunikační schopností; případová studie; prostředí inkluzivní školy; 1. stupeň základní školy.
Klíčová slova anglicky
pupil with impaired communication ability; case study; inclusive school environment; lower primary school.
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 27. 1. 2012 11:43, PhDr. Mgr. Veronika Včelíková, Ph.D.
V originále
V kapitole je prezentován jeden z dílčích výstupů, spadajících do komplexu specifického výzkumu, jehož činnost probíhá od podzimu roku 2009.Koncepce empirického výzkumného plánu je směrována na problematiku analýzy přístupů a podmínek ve vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností v rámci inkluzivního prostředí základní školy s bližším zaměřením na výuku cizích jazyků, právě tato oblast je pro žáka s narušenou komunikační schopností značně problematická. V této souvislosti je v kapitole představena případová studie, která blíže analyzuje komunikační kompetence žákyně mladšího školního věku, postižené narušenou komunikační schopností, integrované na základní škole v hlavním vzdělávacím proudu.
Anglicky
The chapter presents one of the partial outcomes of as research which started in autumn 2009. The research aims to describe education of students with impaired communication abilities in foreign language education. The chapter also offers one case study of a pupil with impaired communication ability, who is integrated in a mainstream primary school.