ČESÁLKOVÁ, Lucie. Cvičení žákovského vidění: didaktický obraz, diapozitiv a film v mediálním kontextu konce 19. století. Teorie vědy. Praha: Filozofický ústav AV ČR, 2011, roč. 33, č. 2, s. 251-269. ISSN 1210-0250. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{968323, author = {Česálková, Lucie}, article_location = {Praha}, article_number = {č. 2}, keywords = {media archeology; visuality; modernity; didactic image; slides; film; object lesson; 19th century}, language = {cze}, issn = {1210-0250}, journal = {Teorie vědy}, title = {Cvičení žákovského vidění: didaktický obraz, diapozitiv a film v mediálním kontextu konce 19. století}, volume = {roč. 33}, year = {2011} }
TY - JOUR ID - 968323 AU - Česálková, Lucie PY - 2011 TI - Cvičení žákovského vidění: didaktický obraz, diapozitiv a film v mediálním kontextu konce 19. století JF - Teorie vědy VL - roč. 33 IS - č. 2 SP - 251-269 EP - 251-269 PB - Filozofický ústav AV ČR SN - 12100250 KW - media archeology KW - visuality KW - modernity KW - didactic image KW - slides KW - film KW - object lesson KW - 19th century N2 - Studie rozebírá způsoby reprezentace a předávání informací prostřednictvám pomůcek názorného vyučování konce 19. století a komparaci didaktických obrazů, přednášek s diapozitivy a filmů zasazuje do mediálního kontextu doby. ER -
ČESÁLKOVÁ, Lucie. Cvičení žákovského vidění: didaktický obraz, diapozitiv a film v mediálním kontextu konce 19. století. \textit{Teorie vědy}. Praha: Filozofický ústav AV ČR, 2011, roč. 33, č. 2, s.~251-269. ISSN~1210-0250.
|