ŠIMON, Jiří a Roman CHYTILEK. Sebejisté a troufalé, ale ne vzrušující. Osobnost značek českých politických stran v perspektivě prvovoličů. Sociální studia. Brno: Masarykova univerzita, 2011, roč. 8, č. 3, s. 41-66, 25 s. ISSN 1214-813X. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{968798, author = {Šimon, Jiří and Chytilek, Roman}, article_location = {Brno}, article_number = {3}, keywords = {political brand; political parties; political marketing; brand personality}, language = {cze}, issn = {1214-813X}, journal = {Sociální studia}, title = {Sebejisté a troufalé, ale ne vzrušující. Osobnost značek českých politických stran v perspektivě prvovoličů}, volume = {8}, year = {2011} }
TY - JOUR ID - 968798 AU - Šimon, Jiří - Chytilek, Roman PY - 2011 TI - Sebejisté a troufalé, ale ne vzrušující. Osobnost značek českých politických stran v perspektivě prvovoličů JF - Sociální studia VL - 8 IS - 3 SP - 41-66 EP - 41-66 PB - Masarykova univerzita SN - 1214813X KW - political brand KW - political parties KW - political marketing KW - brand personality N2 - Článek se věnuje jedné z dimenzí konceptu politické značky – její osobnosti. Představuje dosavadní výzkum v dané oblasti a metodou případové studie vnímání osobnosti značky hlavních českých politických stran prvovoliči se snaží prověřit možnosti přenosu konceptuálních nástrojů na zkoumání osobnosti značky převážně britské provenience do českého prostředí. Ukazuje se, že šestidimenzionální měřící nástroj (Smith 2009) je i v našem prostředí víceméně použitelný, osobnost značky ani jedné z českých politických stran však prozatím není vnímána respondenty příliš jednotně. U všech stran dále nacházíme vzorec, který ukazuje, že shoda o tom, jaká je osobnost značky, je větší mezi sympatizanty strany než mezi ostatními respondenty ER -
ŠIMON, Jiří a Roman CHYTILEK. Sebejisté a troufalé, ale ne vzrušující. Osobnost značek českých politických stran v perspektivě prvovoličů. \textit{Sociální studia}. Brno: Masarykova univerzita, 2011, roč.~8, č.~3, s.~41-66, 25 s. ISSN~1214-813X.
|