FIALOVÁ, Ilona a Miroslava PRNÁ. Plavání jako významná terapeutická aktivita, podílející se na všestranném rozvoji jedinců s tělesným postižením. In Klenková, J., Vítková, M. et al. Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení Inclusive Education - Provisions for Different Age Groups and Disabilities. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s. 195-207. ISBN 978-80-210-5731-9. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{968807, author = {Fialová, Ilona and Prná, Miroslava}, address = {Brno}, booktitle = {Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení Inclusive Education - Provisions for Different Age Groups and Disabilities}, edition = {1. vydání}, editor = {Klenková, J., Vítková, M. et al.}, keywords = {individuals with physical disabilities; cerebral palsy; pupil; education; primary school; swimming; swimming training; therapy; quality of life}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-5731-9}, pages = {195-207}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Plavání jako významná terapeutická aktivita, podílející se na všestranném rozvoji jedinců s tělesným postižením}, year = {2011} }
TY - CHAP ID - 968807 AU - Fialová, Ilona - Prná, Miroslava PY - 2011 TI - Plavání jako významná terapeutická aktivita, podílející se na všestranném rozvoji jedinců s tělesným postižením VL - Neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021057319 KW - individuals with physical disabilities KW - cerebral palsy KW - pupil KW - education KW - primary school KW - swimming KW - swimming training KW - therapy KW - quality of life N2 - Kapitola se zabývá problematikou výuky plavání u jedinců s tělesným postižením se zřetelem na mozkovou obrnu. Je zde charakterizován vliv plavání na jejich zdravotní stav a celkový rozvoj osobnosti. Kapitola obsahuje teoretická východiska řešené problematiky a vybrané závěry výzkumného šetření. Jako příklad jsou uvedeny tři kazuistiky žáků s mozkovou obrnou, kteří se zúčastnili plaveckého výcviku v rámci kvalitativního výzkumného šetření. ER -
FIALOVÁ, Ilona a Miroslava PRNÁ. Plavání jako významná terapeutická aktivita, podílející se na všestranném rozvoji jedinců s tělesným postižením. In Klenková, J., Vítková, M. et al. \textit{Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení Inclusive Education - Provisions for Different Age Groups and Disabilities}. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s.~195-207. ISBN~978-80-210-5731-9.
|