HRBÁČEK, Jiří. Efficiency of using blended learning in education of technical subjects. In Miroslav Ondrejevič, Peter Němeček. International conference Applied Natural Sciences 2011 - Proceedings. Trnava: University of SS. Cyril a Methodius in Trnava, 2011, s. 362-365. ISBN 978-80-8105-266-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Efficiency of using blended learning in education of technical subjects
Název česky Efektivita využití blended learningu ve výuce odborných předmětů
Autoři HRBÁČEK, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Trnava, International conference Applied Natural Sciences 2011 - Proceedings, od s. 362-365, 4 s. 2011.
Nakladatel University of SS. Cyril a Methodius in Trnava
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00055195
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-8105-266-8
Klíčová slova česky Blended learning;efektivita využití;distanční studijní opory
Klíčová slova anglicky blended learning;efficiency of use;distance study supports
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. Ing. Jiří Hrbáček, Ph.D., učo 2454. Změněno: 22. 1. 2013 17:42.
Anotace
This paper summarizes the results of research conducted over the last few years of teaching in technical fields. The research was focused on the efficiency of use of study materials in the present study.
Anotace česky
Tato práce shrnuje výsledky výzkumu prováděného za několik posledních let výuky v technických oborech. Výzkum byl zaměřen na efektivitu využití distančních studijních opor v prezenční výuce.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 11. 5. 2024 11:18