BOČKOVÁ, Barbora a Jiřina KLENKOVÁ. Přístupy k diagnostice vývoje řeči u dětí a žáků s narušenou komunikační schopností v předškolním věku a v období zahájení školní docházky. In Vítková, M., Opatřilová, D. Inkluzivní vzdělávání žáků se zdravotním postižením v základní škole. Inclusive Education of Students with Health Disabilities in Primary School. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Studen. 1. vyd. Brno: Paido, 2011, s. 36 - 44. ISBN 978-80-7315-216-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Přístupy k diagnostice vývoje řeči u dětí a žáků s narušenou komunikační schopností v předškolním věku a v období zahájení školní docházky
Název anglicky Approaches to Diagnosis of Speech Development of Children and Pupils with Impaired Communication Ability in Preschool and at the Beginning of School Attendance
Autoři BOČKOVÁ, Barbora (203 Česká republika, domácí) a Jiřina KLENKOVÁ (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Inkluzivní vzdělávání žáků se zdravotním postižením v základní škole. Inclusive Education of Students with Health Disabilities in Primary School. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Studen, od s. 36 - 44, 9 s. 2011.
Nakladatel Paido
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00055200
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-216-1
Klíčová slova česky vývoj řeči; narušená komunikační schopnost; diagnostika vývoje řeči; narušený vývoj řeči; specificky narušený vývoj řeči; logopedická diagnostika; diagnostické metody a postupy
Klíčová slova anglicky speech development; impaired communication ability; diagnosis of speech development; impaired speech development; specific language impairment; diagnostics in speech therapy; diagnostic methods and procedures
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D., učo 1372. Změněno: 19. 2. 2013 13:09.
Anotace
Příspěvek, který je uložen na CD, obsahuje informace vztahující se k výzkumným šetřením, která byla zaměřena na využití diagnostických nástrojů v oblasti vývoje řeči. Na základě současných diagnostických materiálů, které se používají v naší speciálně pedagogické a logopedické praxi, bylo provedeno šetření a vytvořena případová studie dítěte se specificky narušeným vývojem řeči.
Anotace anglicky
The article includes information related to research focused on the usage of diagnostic tools in speech development. The investigation and subsequently created a casestudy of children with specific language impairment is based on current diagnostic materials that are used in special education practice and speech therapy.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 22. 5. 2024 07:05