BARTOŇOVÁ, Miroslava. Pupils with Mild Intellectual Disabilities in Inclusion Education. In Řehulka Evžen. SCOOL AND HEALTH 21 Education and Healthcare. 1. vyd. Brno: Masaryk University, 2011, s. 217-226, 9 s. ISBN 978-80-210-5721-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Pupils with Mild Intellectual Disabilities in Inclusion Education
Autoři BARTOŇOVÁ, Miroslava (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, SCOOL AND HEALTH 21 Education and Healthcare, od s. 217-226, 9 s. 2011.
Nakladatel Masaryk University
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00055231
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5721-0
Klíčová slova anglicky education inclusion support measures teacher pupil with mild intellectual disabilities qualitative research depth interview learning strategies school environment
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D., učo 5643. Změněno: 2. 3. 2014 21:41.
Anotace
This article presents a qualitative research aimed at the inclusion of pupils with mild mental disabilities. The aim of the research was to describe factors and support measures affecting the process of integration, inclusion of pupils with mild intellectual disabilities in primary schools in the city of Brno and Vyskov.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 27. 7. 2024 14:49