D 2011

Pupils with Mild Intellectual Disabilities in Inclusion Education

BARTOŇOVÁ, Miroslava

Základní údaje

Originální název

Pupils with Mild Intellectual Disabilities in Inclusion Education

Autoři

BARTOŇOVÁ, Miroslava (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. Brno, SCOOL AND HEALTH 21 Education and Healthcare, od s. 217-226, 9 s. 2011

Nakladatel

Masaryk University

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14410/11:00055231

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-5721-0

Klíčová slova anglicky

education inclusion support measures teacher pupil with mild intellectual disabilities qualitative research depth interview learning strategies school environment

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 2. 3. 2014 21:41, prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.

Anotace

V originále

This article presents a qualitative research aimed at the inclusion of pupils with mild mental disabilities. The aim of the research was to describe factors and support measures affecting the process of integration, inclusion of pupils with mild intellectual disabilities in primary schools in the city of Brno and Vyskov.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání