VOJTOVÁ, Věra a Karel ČERVENKA. Dilemata inkluzivní edukace dětí s poruchami chování (workshop). PdF MU Brno. Mezinárodní konference. Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. 7. 9. 2011. 2011.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Dilemata inkluzivní edukace dětí s poruchami chování (workshop). PdF MU Brno. Mezinárodní konference. Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. 7. 9. 2011.
Název anglicky Issues of Inclusive education of children with behavioral difficulties.
Autoři VOJTOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant, domácí) a Karel ČERVENKA (203 Česká republika, domácí).
Vydání 2011.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Uspořádání workshopu
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00055249
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky děti v riziku; etopedie; inklusivní edukace; děti s problémy a poruchami chování
Klíčová slova anglicky children at risk; inclusive education; children with behavioral difficulties or conduct disorder
Změnil Změnil: doc. Mgr. et Mgr. Karel Červenka, Ph.D., učo 8596. Změněno: 24. 3. 2012 07:49.
Anotace
Workshop se věnoval rozmanitým přístupům k problematice problémů a poruch chování u mládeže. Příspěvky seznamovaly účastníky s teoretickými otázkami i příklady dobré praxe a výsledky výzkumů, byly základnou pro diskuse zúčastněných.
Anotace anglicky
Presentations were orientated to various issues of education of children at risk or with behavioral difficulties. Is was mixture of theoretical and empirical perspectives, research outcomes and examples of good pactice. Each presentation was followed by discussion of with the audience.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 18. 7. 2024 05:57