2011
IMPLEMENTACE PROBLEMATIKY PRVNÍ POMOCI DO PŘÍPRAVY UČITELŮ
PROKOPOVÁ, Alice a Jitka REISSMANNOVÁZákladní údaje
Originální název
IMPLEMENTACE PROBLEMATIKY PRVNÍ POMOCI DO PŘÍPRAVY UČITELŮ
Název česky
IMPLEMENTACE PROBLEMATIKY PRVNÍ POMOCI DO PŘÍPRAVY UČITELŮ
Název anglicky
IMPLEMENTATION OF FIRST AID INTO TEACHER PREPARATION
Autoři
PROKOPOVÁ, Alice (203 Česká republika, garant, domácí) a Jitka REISSMANNOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
1. vyd. Brno, Škola a zdraví 21 Studie k výchově ke zdraví, od s. 101-111, 11 s. 2011
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/11:00055295
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-5722-7
Klíčová slova česky
výchova ke zdraví; první pomoc; příprava učitelů; implementace
Klíčová slova anglicky
health education; first aid; teacher preparation; implementation
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 6. 3. 2012 08:29, RNDr. Mgr. Alice Prokopová, Ph.D.
V originále
Příspěvek je zaměřen na problematiku zvyšování kompetence učitelů v oblasti první pomoci. Mapuje možnosti implementace výuky první pomoci do pregraduální přípravy budoucích učitelů. Popisuje výzkum, který byl autorkami realizován mezi studenty PdF MU a byl zaměřen na první pomoc.
Anglicky
The contribution is focused on the issue of increasing the ability of teachers in the field of first aid. It maps the possibilities of implementation of first aid education in pregradul preparation of future teachers. It describes research which was focuded on first aid.
Návaznosti
MSM0021622421, záměr |
|