D 2011

IMPLEMENTACE PROBLEMATIKY PRVNÍ POMOCI DO PŘÍPRAVY UČITELŮ

PROKOPOVÁ, Alice a Jitka REISSMANNOVÁ

Základní údaje

Originální název

IMPLEMENTACE PROBLEMATIKY PRVNÍ POMOCI DO PŘÍPRAVY UČITELŮ

Název česky

IMPLEMENTACE PROBLEMATIKY PRVNÍ POMOCI DO PŘÍPRAVY UČITELŮ

Název anglicky

IMPLEMENTATION OF FIRST AID INTO TEACHER PREPARATION

Autoři

PROKOPOVÁ, Alice (203 Česká republika, garant, domácí) a Jitka REISSMANNOVÁ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

1. vyd. Brno, Škola a zdraví 21 Studie k výchově ke zdraví, od s. 101-111, 11 s. 2011

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/11:00055295

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-5722-7

Klíčová slova česky

výchova ke zdraví; první pomoc; příprava učitelů; implementace

Klíčová slova anglicky

health education; first aid; teacher preparation; implementation

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 6. 3. 2012 08:29, RNDr. Mgr. Alice Prokopová, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek je zaměřen na problematiku zvyšování kompetence učitelů v oblasti první pomoci. Mapuje možnosti implementace výuky první pomoci do pregraduální přípravy budoucích učitelů. Popisuje výzkum, který byl autorkami realizován mezi studenty PdF MU a byl zaměřen na první pomoc.

Anglicky

The contribution is focused on the issue of increasing the ability of teachers in the field of first aid. It maps the possibilities of implementation of first aid education in pregradul preparation of future teachers. It describes research which was focuded on first aid.

Návaznosti

MSM0021622421, záměr
Název: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století