BARTOŇOVÁ, Miroslava. Obecné přístupy k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami na středních školách. In OPATŘILOVÁ, D., VÍTKOVÁ, M. Analysis of Curriculum Supports for the Development of Key Competencies in Practical School Pupils. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s. 402-415, 13 s. ISBN 978-80-7315-216-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Obecné přístupy k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami na středních školách
Název česky Obecné přístupy k žákům se spciálními vzdělávacími potřebami na středních školách
Název anglicky General Approaches to Pupils with Special Educational Needs in Secondary Schools
Autoři BARTOŇOVÁ, Miroslava (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Analysis of Curriculum Supports for the Development of Key Competencies in Practical School Pupils, od s. 402-415, 13 s. 2011.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00055303
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-216-1
Klíčová slova česky profesní poradenství žáci se speciálními vzdělávacími potřebami vzdělávání střední vzdělávání učitel
Klíčová slova anglicky professional orientation pupil with special educational needs education secondary education teacher
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D., učo 5643. Změněno: 2. 3. 2014 21:33.
Anotace
Problematika profesní orientace u dospívajících jedinců s postižením je stále v popředí zájmu našich i zahraničních odborníků. Záměrem našeho příspěvku je prezentovat výzkumné šetření, které navazuje na výzkumy realizované v rámci výzkumného záměru v předcházejícím období. Výzkumné šetření bylo zaměřeno na specifika přístupů k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami ve středním vzdělávání s jejich možnostmi profesní orientace. Respondenty šetření byli výchovní poradci a žáci se SVP středních škol okresu Třebíč.
Anotace anglicky
The area of professional orientation of youth with special educational needs is at the forefront of interest of our and foreign specialists. The aim of our article is to present the research, which builds on research carried out within the research project in the preceding period. The survey was focused on attitudes towards pupils with special educational needs in secondary education with their professional orientation options. Respondents to the survey were education advisors and students with special educational needs in secondary school district Trebic.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 27. 7. 2024 14:52