D 2011

Obecné přístupy k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami na středních školách

BARTOŇOVÁ, Miroslava

Základní údaje

Originální název

Obecné přístupy k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami na středních školách

Název česky

Obecné přístupy k žákům se spciálními vzdělávacími potřebami na středních školách

Název anglicky

General Approaches to Pupils with Special Educational Needs in Secondary Schools

Autoři

BARTOŇOVÁ, Miroslava (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. Brno, Analysis of Curriculum Supports for the Development of Key Competencies in Practical School Pupils, od s. 402-415, 13 s. 2011

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)

Kód RIV

RIV/00216224:14410/11:00055303

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7315-216-1

Klíčová slova česky

profesní poradenství žáci se speciálními vzdělávacími potřebami vzdělávání střední vzdělávání učitel

Klíčová slova anglicky

professional orientation pupil with special educational needs education secondary education teacher

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 2. 3. 2014 21:33, prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.

Anotace

V originále

Problematika profesní orientace u dospívajících jedinců s postižením je stále v popředí zájmu našich i zahraničních odborníků. Záměrem našeho příspěvku je prezentovat výzkumné šetření, které navazuje na výzkumy realizované v rámci výzkumného záměru v předcházejícím období. Výzkumné šetření bylo zaměřeno na specifika přístupů k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami ve středním vzdělávání s jejich možnostmi profesní orientace. Respondenty šetření byli výchovní poradci a žáci se SVP středních škol okresu Třebíč.

Anglicky

The area of professional orientation of youth with special educational needs is at the forefront of interest of our and foreign specialists. The aim of our article is to present the research, which builds on research carried out within the research project in the preceding period. The survey was focused on attitudes towards pupils with special educational needs in secondary education with their professional orientation options. Respondents to the survey were education advisors and students with special educational needs in secondary school district Trebic.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání