2011
Obecné přístupy k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami na středních školách
BARTOŇOVÁ, MiroslavaZákladní údaje
Originální název
Obecné přístupy k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami na středních školách
Název česky
Obecné přístupy k žákům se spciálními vzdělávacími potřebami na středních školách
Název anglicky
General Approaches to Pupils with Special Educational Needs in Secondary Schools
Autoři
BARTOŇOVÁ, Miroslava (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vyd. Brno, Analysis of Curriculum Supports for the Development of Key Competencies in Practical School Pupils, od s. 402-415, 13 s. 2011
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Kód RIV
RIV/00216224:14410/11:00055303
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7315-216-1
Klíčová slova česky
profesní poradenství žáci se speciálními vzdělávacími potřebami vzdělávání střední vzdělávání učitel
Klíčová slova anglicky
professional orientation pupil with special educational needs education secondary education teacher
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 2. 3. 2014 21:33, prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
V originále
Problematika profesní orientace u dospívajících jedinců s postižením je stále v popředí zájmu našich i zahraničních odborníků. Záměrem našeho příspěvku je prezentovat výzkumné šetření, které navazuje na výzkumy realizované v rámci výzkumného záměru v předcházejícím období. Výzkumné šetření bylo zaměřeno na specifika přístupů k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami ve středním vzdělávání s jejich možnostmi profesní orientace. Respondenty šetření byli výchovní poradci a žáci se SVP středních škol okresu Třebíč.
Anglicky
The area of professional orientation of youth with special educational needs is at the forefront of interest of our and foreign specialists. The aim of our article is to present the research, which builds on research carried out within the research project in the preceding period. The survey was focused on attitudes towards pupils with special educational needs in secondary education with their professional orientation options. Respondents to the survey were education advisors and students with special educational needs in secondary school district Trebic.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|