BARTOŇOVÁ, Miroslava a Marie VÍTKOVÁ. Studijní obor speciální pedagogika pro učitele středních škol – výzkumné projekty. In FRIEDMANN, Z. et al. Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a jejich uplatnění na trhu práce. MSD. Brno: Masarykova univerzita. s. 131-154, 23 s. ISBN 978-80-210-5602-2. 2011.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Studijní obor speciální pedagogika pro učitele středních škol – výzkumné projekty
Název anglicky Study Programme Special Education for Teachers of Secondary Schools – Research Projekts.
Autoři BARTOŇOVÁ, Miroslava (203 Česká republika, garant, domácí) a Marie VÍTKOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání MSD. Brno, FRIEDMANN, Z. et al. Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a jejich uplatnění na trhu práce, od s. 131-154, 23 s. 2011.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00055309
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5602-2
Klíčová slova česky speciální pedagogika inkluzivní vzdělávání žáci se speciálními vzdělávacími potřebami střední škola učitel odborných předmětů
Klíčová slova anglicky Special Education Inclusive Education Pupils with Special Needs Secondary School Teacher of Vocational Subjects
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D., učo 5643. Změněno: 2. 3. 2014 21:44.
Anotace
Se změnou pohledu na edukaci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (inkluzivní vzdělávání) se mění postavení učitelů a speciálních pedagogů na školách a charakter jejich úkolů při edukativním procesu. Stať se zabývá analýzou úspěšnosti studijního oboru Speciální pedagogika pro učitele středních škol v kombinaci se studijním oborem Učitelství odborných předmětů pro střední školy – specializace služby, studovaném v rámci studijního programu učitelství pro střední školy v navazujícím magisterském studiu, kombinovaná forma na základě realizovaných výzkumných projektů absolventů studia.
Anotace anglicky
Changes in the perspective on education of pupils with special educational needs (inclusive education) also changes the roles of regular teachers and special teachers and the nature of their duties in the educational process. The article deals with questions of new field of study Special Education for teachers of Secondary schools in combination field of study Teaching vocational subjects – specialization Services, studied as part of field of study Secondary School Teaching, follow Master Program degree, distance form, on the basis of research projects undertaken graduate studies.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 10:58