KLENKOVÁ, Jiřina a Jana MICHLÍČKOVÁ. Využití technických pomůcek v logopedické intervenci u dětí a žáků s narušenou komunikační schopností. In KLENKOVÁ, J., VÍTKOVÁ, M. et al. Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení. Inklusive Education - Provisions for Different Age Groups and Disabilities. Brno: MU, 2011, s. 331-342. ISBN 978-80-210-5731-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Využití technických pomůcek v logopedické intervenci u dětí a žáků s narušenou komunikační schopností.
Název anglicky The Use of Technical Aids in Speech Therapy Intervention of Children and Pupils with Impaired Communication Ability.
Autoři KLENKOVÁ, Jiřina (203 Česká republika, garant, domácí) a Jana MICHLÍČKOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání Brno, KLENKOVÁ, J., VÍTKOVÁ, M. et al. Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení. Inklusive Education - Provisions for Different Age Groups and Disabilities. od s. 331-342, 12 s. 2011.
Nakladatel MU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00055335
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5731-9
Klíčová slova anglicky impaired communication ability; cerebral palsy; speech therapy; technical aids;
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D., učo 1372. Změněno: 19. 2. 2013 13:10.
Anotace
V kapitole je prezentován výzkum, který byl zaměřen na využití technických pomůcek v rámci logopedické intervence u dětí a žáků s mozkovou obrnou, u nichž se projevuje i narušení komunikační schopnosti. Cílem výzkumu bylo zjistit možnosti využití technických pomůcek a analyzovat úskalí, která souvisí s využitím pomůcek v mateřských školách a školách základních, ale i ve školských poradenských zařízeních.
Anotace anglicky
This chapter presents the research, which focusses on the use of technical aids in speech therapy intervention of pupils and children with cerebral palsy, which may also reflect the disruption of communication abilities. The goal of this research is to find out the possibilities of usage of technical aids and subsequently analyze difficulties related to utilization of those aids in kindergartens, primary schools and also in school counseling centres.
VytisknoutZobrazeno: 13. 5. 2024 20:21