2011
Self-evaluation tools for kindergartens participating in the health-promoting schools programme
SYSLOVÁ, ZoraZákladní údaje
Originální název
Self-evaluation tools for kindergartens participating in the health-promoting schools programme
Název česky
Nástroje pro vlastní hodnocení mateřských škol v síti Programu škol podporujících zdraví
Autoři
SYSLOVÁ, Zora (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vyd. Brno, SCHOOL AND HEALTH 21 Health Education: Initiatives for Educational Areas, od s. 73 - 78, 6 s. 2011
Nakladatel
Masaryk University
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/11:00055388
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-5524-7
Klíčová slova česky
vlastní hodnocení; kriteria; výsledky vzdělávání; oblasti hodnocení; nástroje.
Klíčová slova anglicky
self-evaluation; criteria; results of evaluation; fields of evaluation; tools.
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 6. 2. 2012 11:40, doc. PhDr. Zora Syslová, Ph.D.
V originále
The paper presents information on self-evaluation tools for kindergartens admitted to the network of the Health-Promoting Schools Programme. Attention will be given mainly to the new tool for the evaluation of learning results. At the end of the paper, the author informs about the updated version of the INDI MŠ questionnaire and about preparatory work on a tool for the evaluation of process of instruction.
Česky
Příspěvek přináší informace o nástrojích pro vlastní hodnocení mateřských škol přijatých do sítě Programu podpory zdraví ve školách. Pozornost bude věnována především nově vytvořenému nástroji pro hodnocení výsledků vzdělávání. V závěru příspěvku bude autorka informovat o revizi dotazníku INDI MŠ a připravovaném nástroji pro hodnocení oblasti průběhu vzdělávání.