D 2011

Self-evaluation tools for kindergartens participating in the health-promoting schools programme

SYSLOVÁ, Zora

Základní údaje

Originální název

Self-evaluation tools for kindergartens participating in the health-promoting schools programme

Název česky

Nástroje pro vlastní hodnocení mateřských škol v síti Programu škol podporujících zdraví

Autoři

SYSLOVÁ, Zora (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. Brno, SCHOOL AND HEALTH 21 Health Education: Initiatives for Educational Areas, od s. 73 - 78, 6 s. 2011

Nakladatel

Masaryk University

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/11:00055388

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-5524-7

Klíčová slova česky

vlastní hodnocení; kriteria; výsledky vzdělávání; oblasti hodnocení; nástroje.

Klíčová slova anglicky

self-evaluation; criteria; results of evaluation; fields of evaluation; tools.

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 6. 2. 2012 11:40, doc. PhDr. Zora Syslová, Ph.D.

Anotace

V originále

The paper presents information on self-evaluation tools for kindergartens admitted to the network of the Health-Promoting Schools Programme. Attention will be given mainly to the new tool for the evaluation of learning results. At the end of the paper, the author informs about the updated version of the INDI MŠ questionnaire and about preparatory work on a tool for the evaluation of process of instruction.

Česky

Příspěvek přináší informace o nástrojích pro vlastní hodnocení mateřských škol přijatých do sítě Programu podpory zdraví ve školách. Pozornost bude věnována především nově vytvořenému nástroji pro hodnocení výsledků vzdělávání. V závěru příspěvku bude autorka informovat o revizi dotazníku INDI MŠ a připravovaném nástroji pro hodnocení oblasti průběhu vzdělávání.