PEŠKOVÁ, Karolína. Metodologické aspekty analýzy učebnic německého jazyka z hlediska vizuálních prostředků pro výuku reálií. In Janík, T., Najvar, P., Kubiatko, M. a kol. Kvalita kurikula a výuky: výzkumné přístupy a nástroje. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s. 97-112. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 23. ISBN 978-80-210-5705-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Metodologické aspekty analýzy učebnic německého jazyka z hlediska vizuálních prostředků pro výuku reálií
Název česky Metodologické aspekty analýzy učebnic německého jazyka z hlediska vizuálních prostředků pro výuku reálií
Název anglicky Methodological aspects of analysis of visuals for teaching about German speaking countries in German language textbooks
Autoři PEŠKOVÁ, Karolína (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Janík, T., Najvar, P., Kubiatko, M. a kol. Kvalita kurikula a výuky: výzkumné přístupy a nástroje. od s. 97-112, 16 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 23, 2011.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00055406
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5705-0
Klíčová slova česky vizuální prostředky; učebnice; reálie německy mluvících zemí; německý jazyk
Klíčová slova anglicky visuals; textbooks; teaching about German speaking countries; German language
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Karolína Dundálková, Ph.D., učo 105646. Změněno: 19. 1. 2013 15:48.
Anotace
V kapitole se zabýváme metodologickými aspekty aplikace navrženého diagnostického nástroje, který je určen pro posuzování typů, obsahů a funkcí vizuálních prostředků v učebnicích němčiny pro výuku reálií. Představujeme navržený diagnostický nástroj a popisujeme, jak funguje na konkrétních datech.
Anotace anglicky
This chapter deals with visuals for teaching about German speaking countries in German as a foreign language textbooks. We describe the application of a diagnostic tool for quantitative analysis of types, contents and functions of visuals for teaching about German speaking countries and demonstrate how this tool is used with given data.
Návaznosti
MUNI/A/1020/2010, interní kód MUNázev: Nástroje pro monitoring a evaluaci kvality ve vzdělávání (Akronym: NAME 2011)
Investor: Masarykova univerzita, Nástroje pro monitoring a evaluaci kvality ve vzdělávání, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 04:17