TRNOVÁ, Eva. Efektivnost výuky praktických činností v chemii. Biologie - chemie - zeměpis, časopis pro výuku na základních a středních školách. Praha: SPN, a.s., 2011, Ročník 20, 3x, s. 208-212. ISSN 1210-3349. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{970393, author = {Trnová, Eva}, article_location = {Praha}, article_number = {3x}, keywords = {effiectiveness; chemistry education; practical work}, language = {cze}, issn = {1210-3349}, journal = {Biologie - chemie - zeměpis, časopis pro výuku na základních a středních školách}, title = {Efektivnost výuky praktických činností v chemii}, volume = {Ročník 20}, year = {2011} }
TY - JOUR ID - 970393 AU - Trnová, Eva PY - 2011 TI - Efektivnost výuky praktických činností v chemii JF - Biologie - chemie - zeměpis, časopis pro výuku na základních a středních školách VL - Ročník 20 IS - 3x SP - 208-212 EP - 208-212 PB - SPN, a.s. SN - 12103349 KW - effiectiveness KW - chemistry education KW - practical work N2 - Význam praktických činností žáků ve výuce chemie je všeobecně uznáván. Jsou však uváděny výsledky výzkumů, že některé praktické činnosti mají nízkou efektivnost. Naše výzkumná studie prezentuje model procesu tvorby a evaluace praktických činností vycházející z evropského projektu Improving Labwork in Science Education. Náš výzkum je založen na výzkumné metodě konstrukční výzkum a hlavním výzkumným výstupem je model popisující efektivnost praktických činností, který byl ověřen v praxi. ER -
TRNOVÁ, Eva. Efektivnost výuky praktických činností v chemii. \textit{Biologie - chemie - zeměpis, časopis pro výuku na základních a středních školách}. Praha: SPN, a.s., 2011, Ročník 20, 3x, s.~208-212. ISSN~1210-3349.
|